Hvad skal barnet hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.710 visninger
29 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Julymama

Nu kommer jeg jo, hvis alt går vel , til at blive single mor, da min.. Nuværende eks, må det være, ikke ønsker at være med i graviditeten. Så det er mig alene der skal vælge navne til min kommende guldklump, derfor synes jeg det kunne være rart med noget andet feedback end det jeg får fra min egen mor

Hvis det bliver en pige ..

Stephanie Inez

Carmen Rosalina 

eller Vanessa Emilia

Og hvis det bliver en dreng ..

Miguel Alexander

Gabriel Alexander

eller Carlos Alexander

Hvad synes I

Både positiv og negativ feedback er velkomment ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

GitteC78

Det er meget spansk over de navne du har fundet...  Synes de er meget søde men kan bedst lide:

Vanesse Emilia

Gabriel Alexander

Anmeld

8. februar 2011

Hvem?

Julymama skriver:

Nu kommer jeg jo, hvis alt går vel , til at blive single mor, da min.. Nuværende eks, må det være, ikke ønsker at være med i graviditeten. Så det er mig alene der skal vælge navne til min kommende guldklump, derfor synes jeg det kunne være rart med noget andet feedback end det jeg får fra min egen mor

Stephanie Inez

Carmen Rosalina 

eller Vanessa Emilia

Miguel Alexander

Gabriel Alexander

eller Carlos Alexander

Hvad synes I

Personlig er jeg ikke til flere navne, så her vil jeg bare vælge Vanessa eller Carlos

Og tillykke med bebs

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

De lyder meget syd-landske, har i spaniolere eller lign. i familien

Udover det synes jeg rigtig godt om mellemnavnet Inez, men skal navnene være sammensatte som du har gjort synes jeg bedst om

Vanessa Emilia.

Af drengenavnene kan jeg bedst lide Gabriel Alexander

Anmeld

8. februar 2011

bubba

Jeg synes personligt at af de ovenstående navne er Stephanie, det pæneste pigenavn

og Alexander er et pænt mellemnavn.. Men også som fornavn :-)

Anmeld

8. februar 2011

Julymama

TbCp skriver:

De lyder meget syd-landske, har i spaniolere eller lign. i familien

Udover det synes jeg rigtig godt om mellemnavnet Inez, men skal navnene være sammensatte som du har gjort synes jeg bedst om

Vanessa Emilia.

Af drengenavnene kan jeg bedst lide Gabriel Alexander

Faren til det kommende barn stammer derfra, og min egen far er halv russer, så jeg regner ikke med jeg kommer til at få mig en "Mads" eller "Camilla", regner med at de navne jeg har valgt kommer til at passe bedst udseendesmæssigt, men man kan jo aldrig vide hvad man får

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

Julymama skriver:

Faren til det kommende barn stammer derfra, og min egen far er halv russer, så jeg regner ikke med jeg kommer til at få mig en "Mads" eller "Camilla", regner med at de navne jeg har valgt kommer til at passe bedst udseendesmæssigt, men man kan jo aldrig vide hvad man får

Hehe nej det kan jeg godt se så

Anmeld

10. februar 2011

Pigent

Julymama skriver:

Stephanie Inez

Carmen Rosalina 

eller Vanessa Emilia

Miguel Alexander

Gabriel Alexander

eller Carlos Alexander

Hvad synes I

Kan bedst lide Stephanie og Emilia. Synes Stephanie Emilia vil være et godt pigenavn.

Af drengenavnene kan jeg bedst lide Alexander. Synes derfor det vil være bedst som fornavn. Synes Alexander Carlos eller Alexander Gabriel vil være bedst.

Anmeld

10. februar 2011

BabyMus

Er lidt forelsket i Vanessa for tiden, så må sige Vanessa Emilia

Anmeld

14. februar 2011

Lunae

GitteC78 skriver:

Det er meget spansk over de navne du har fundet...  Synes de er meget søde men kan bedst lide:

Vanesse Emilia

Gabriel Alexander

Er helt enig med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.