MFR-vaccine vs. mæslingeudbrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Rikke Houmøller Thaarup

Vi har haft debatten før om vaccinerne.
Jeg kan sige, at jeg er tilhænger af, at alle lader sig vaccinere.
Men det er desværre ikke tilfældet...
Se link:

http://www.bt.dk/sygdomme/frygt-for-maeslinge-epid emi

Syntes der er frygteligt at en sygdom som har været holdt nede i dk, nu skal komme tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Vi har haft debatten før om vaccinerne.
Jeg kan sige, at jeg er tilhænger af, at alle lader sig vaccinere.
Men det er desværre ikke tilfældet...
Se link:

http://www.bt.dk/sygdomme/frygt-for-maeslinge-epid emi

Syntes der er frygteligt at en sygdom som har været holdt nede i dk, nu skal komme tilbage..

Ja I et link mere på bt er der noget med at der er udbrud på sjælland...

Noget med at der på lands basis var 4 tilfælle sidste år, men i har der 6 tilfælde på 1 uge - på sjælland...

Anmeld

8. februar 2011

<3

Jep! Er så glad for at Tjalfe har fået den første MFR vaccine for mæslinger er virkelig en grim sygdom!

Anmeld

8. februar 2011

Mumto3

Jeg synes næsten det væreste er, at når man ikke har haft mæslinger, men blot er vaccineret, så har man imumstoffer nok til at undgå SELV at blive syg, men når vores døtre vokser op og får børn, så kan de ikke via modermælken give imumstoffer videre. Det betyder at der er rigtig mange spædbørn der kommer til at få mæslinger.

Da jeg var barn fik alle mæslinger, og derfor har mine børn været dækket ind da de var små, fordi de via min modermælk fik imumstoffer nok til ikke at kunne blive smittet så længe de blev ammet.n Mine børn vil ikke kunne beskytte mine børnebørn, fordi vaccinationer ikke danner nok imumstoffer til at det kommer i modermælken!

Anmeld

8. februar 2011

Rikke Houmøller Thaarup

Er det et argument for ikke at vaccinere? Idag får man ikke sygdommen naturligt.. Og den kan være dødelig. Så hvorfor risikere det overhovedet? Man har kun antistoffer fra moderen i de første måneder indtil barnets eget immunsystem begynder at fungerer...
Lad os bare få mæslinger tilbage.. Tror bare ikke der vil gå særlig længe før man ønsker vaccinen tilbage og obligatorisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.