hjælp til Baby eksem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.657 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

GitteC78

Hej

Vores lille dreng har fået børne eksem og synes det er svært at finde komme af med det.

Nogle der har gode råd til creme osv?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

millesofie

GitteC78 skriver:

Hej

Vores lille dreng har fået børne eksem og synes det er svært at finde komme af med det.

tjærecreme virker rigtigt godt og så a-derma som hverdags creme

Anmeld

8. februar 2011

CamillaValby

GitteC78 skriver:

Hej

Har du været hos lægen med ham? For han skal have eksem creme. Det klør som en i søren.

Anmeld

8. februar 2011

GitteC78

CamillaValby skriver:

Har du været hos lægen med ham? For han skal have eksem creme. Det klør som en i søren.

Jeg skal til læge på torsdag med ham

Anmeld

8. februar 2011

Koen.

Vi bruger decubal

Anmeld

8. februar 2011

oerbaek

jeg har altid selv haft børne eksem, det klør ad H.... til... jeg har fået noget eksemcreme til det vil gætte på du skal have noget meget mildt til at starte med... ellers brug en god fugtigheds creme så som locobase eller aderma eller decubal eller ceridal lipogel de har alle 4 været gode til mig og fås i håndkøb på apoteket.

Selv som voksen har jeg det stadig. og det går helt amok om vinteren, og her under graviditet.

Anmeld

8. februar 2011

Brams

GitteC78 skriver:

Hej

Vi har brugt og bruger stadig når det en gang imellem kommer igen - Fedtcreme fra Locobase. Det er virkelig godt

Anmeld

8. februar 2011

KarinaIda

GitteC78 skriver:

Hej

Min datter har brneeksem i slem grad.. hende bruger vi cremerne mildison lipid og locoid lipid til, og det har taget hendes eksem fuldstændig...

hendes var så slemt så det sat i store væskende sår/bylder.. Men der er intet nu, hverken ar eller noget

Anmeld

8. februar 2011

GitteC78

Okay tak alle sammen....

Jeg må jo prøve mig frem og se hvad der er bedst. Og forhåbentligt er det snart væk...

Anmeld

8. februar 2011

Vial

Min søn lider også af børneeksem.

Til daglig bruger jeg ceridal fedtcreme. Det er den bedste fedtcreme, som jeg har kendskab til. Vi har prøvet nogle forskellige.

Nogle gange så går der svamp/bakterier i huden. Ikke noget man kan se, men der har jeg brugt brentacort. Cort står for hormoncreme, som også alene er ret godt til børnesem. Bare en af dem i håndkøb,som er milde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.