Manden :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle i dejlige bruger på baby.dk

Jeg har lige noget jeg vil dele med jer, og håber i har en mening om det

Jeg har idag og igår bedt min kæreste om at gå med mig i bad, han har siddet meget ved computeren, så har udskudt det konstant. Han er natte arbejder så han går i seng kl 7 hver aften..

Da han så enden vi skulle lave mad ville han udskyde det til enden han skulle i seng, så blev jeg ked af det og sur fordi jeg ikke gad og skulle vente på ham, fik lidt følelsen af at han skubbede mig lidt væk og tilsidesatte mig :-( Så jeg sagde til ham min mening med badet og forklarede at det entelig var for at forkæle ham lidt i badet med et blow Men at nu gik jeg i bad alene.. Det gjorde jeg så ikke for endelig i aften kl 18.30 fik jeg ham med da han sågde han abselut ville med. Jeg gik først i bad for at skylle mig lidt og sådan så kom han 5 min efter, og her kommer det så,. Han slukkede lyset så jeg abselut intet kunne se kun meget utydligt. Jeg blev rimlig ramt af det, for fik virkelig følelsen af at han ikke gad kigge på mig nøjen nu min mave har vokset :-( Og fik det virkelig skidt tilpas. Jeg gjorde så ingenting for blev virkelig ramt.

Hvad vil jeres mening være om dette ?

Er jeg for hys, altså tror i bare han ville prøve og gøre det lidt mere spændende og (romantisk a en art)? Eller hvad ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

smokin

Er du gravid eller hvordan?

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Zette skriver:

Er du gravid eller hvordan?

ja ?

Anmeld

8. februar 2011

Pia.

Hey jeg tror han ville pifte lidt op på det hele - Nu skriver du ikke hvordan det endte men for mig lyder det da lidt frækt at han slukker lyset og lister ind til dig i badet...

MEN, ja måske kan det også være at din mave ikke tænder ham så meget som du gør og at maven strutter for meget frem... Der er mange mænd der ikke tænder på gravide mave, men som stadig tænder på deres kæreste og sexliv - men da maven fylder en del kan det jo blive lidt svært at undgå den...

Snak med ham - spørg hvorfor han slukkede lyset - du kender ham og ved hvad han mener når han svare...

Knus Pia.

Anmeld

8. februar 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Hej alle i dejlige bruger på baby.dk

Jeg har lige noget jeg vil dele med jer, og håber i har en mening om det

Jeg har idag og igår bedt min kæreste om at gå med mig i bad, han har siddet meget ved computeren, så har udskudt det konstant. Han er natte arbejder så han går i seng kl 7 hver aften..

Da han så enden vi skulle lave mad ville han udskyde det til enden han skulle i seng, så blev jeg ked af det og sur fordi jeg ikke gad og skulle vente på ham, fik lidt følelsen af at han skubbede mig lidt væk og tilsidesatte mig :-( Så jeg sagde til ham min mening med badet og forklarede at det entelig var for at forkæle ham lidt i badet med et blow Men at nu gik jeg i bad alene.. Det gjorde jeg så ikke for endelig i aften kl 18.30 fik jeg ham med da han sågde han abselut ville med. Jeg gik først i bad for at skylle mig lidt og sådan så kom han 5 min efter, og her kommer det så,. Han slukkede lyset så jeg abselut intet kunne se kun meget utydligt. Jeg blev rimlig ramt af det, for fik virkelig følelsen af at han ikke gad kigge på mig nøjen nu min mave har vokset :-( Og fik det virkelig skidt tilpas. Jeg gjorde så ingenting for blev virkelig ramt.

Hvad vil jeres mening være om dette ?

Er jeg for hys, altså tror i bare han ville prøve og gøre det lidt mere spændende og (romantisk a en art)? Eller hvad ?

altså havde det været mig så havde jeg spurgt ham i situationen hvorfor han slukkede lyset. Men hvorfor ikke bare spørge ham her bagefter?

Anmeld

8. februar 2011

smokin

Anonym skriver:

ja ?

Okay, det står jo ikke nogle steder 

Jeg synes ikke det lyder som en rar behandling, jeg havde bestemt konfronteret ham med det. 

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Hey jeg tror han ville pifte lidt op på det hele - Nu skriver du ikke hvordan det endte men for mig lyder det da lidt frækt at han slukker lyset og lister ind til dig i badet...

MEN, ja måske kan det også være at din mave ikke tænder ham så meget som du gør og at maven strutter for meget frem... Der er mange mænd der ikke tænder på gravide mave, men som stadig tænder på deres kæreste og sexliv - men da maven fylder en del kan det jo blive lidt svært at undgå den...

Snak med ham - spørg hvorfor han slukkede lyset - du kender ham og ved hvad han mener når han svare...

Knus Pia.

Gud hvor er jeg dum altså. Tænkte akurat det samme men det dårlige overtog  øvøv

Spurgte ham om det var min mave og han svarede : nej da jeg elsker din mave :-)

DUMME DUMME MIG :-(

føler mig måske nok ikke bare så tiltrækkende selv så nok derfor og pga mine følelsessving konstant

Anmeld

8. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Gud hvor er jeg dum altså. Tænkte akurat det samme men det dårlige overtog  øvøv

Spurgte ham om det var min mave og han svarede : nej da jeg elsker din mave :-)

DUMME DUMME MIG :-(

føler mig måske nok ikke bare så tiltrækkende selv så nok derfor og pga mine følelsessving konstant

Ro på nu  Det er jo ganske naturligt med de hormoner.....der skal ingenting til, før man får det mærkeligt indeni med mange ting.

Jeg er helt sikker på at din kæreste/mand er ligeså glad for dig som før, hvis ikke mere. Jeg tror helt sikkert at han slukkede lyset, fordi han fandt det spændende

Men det er ikke forkert at have de følelser du har...det er ganske naturligt

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ro på nu  Det er jo ganske naturligt med de hormoner.....der skal ingenting til, før man får det mærkeligt indeni med mange ting.

Jeg er helt sikker på at din kæreste/mand er ligeså glad for dig som før, hvis ikke mere. Jeg tror helt sikkert at han slukkede lyset, fordi han fandt det spændende

Men det er ikke forkert at have de følelser du har...det er ganske naturligt

Orh føler mig helt flov nu :s

Spicelt overfor ham altså hvad må han ikke tænke hihi,.

Anmeld

8. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Orh føler mig helt flov nu :s

Spicelt overfor ham altså hvad må han ikke tænke hihi,.

Giv ham et kram og et kys.....jeg er sikker på han bærer over med dig

Jeg tror altså også han er godt klar over, at de der hormoner kan dukke op til overfladen engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.