Hej alle i dejlige bruger på baby.dk 
Jeg har lige noget jeg vil dele med jer, og håber i har en mening om det 
Jeg har idag og igår bedt min kæreste om at gå med mig i bad, han har siddet meget ved computeren, så har udskudt det konstant. Han er natte arbejder så han går i seng kl 7 hver aften..
Da han så enden vi skulle lave mad ville han udskyde det til enden han skulle i seng, så blev jeg ked af det og sur fordi jeg ikke gad og skulle vente på ham, fik lidt følelsen af at han skubbede mig lidt væk og tilsidesatte mig :-( Så jeg sagde til ham min mening med badet og forklarede at det entelig var for at forkæle ham lidt i badet med et blow
Men at nu gik jeg i bad alene.. Det gjorde jeg så ikke for endelig i aften kl 18.30 fik jeg ham med da han sågde han abselut ville med. Jeg gik først i bad for at skylle mig lidt og sådan så kom han 5 min efter, og her kommer det så,. Han slukkede lyset så jeg abselut intet kunne se kun meget utydligt. Jeg blev rimlig ramt af det, for fik virkelig følelsen af at han ikke gad kigge på mig nøjen nu min mave har vokset :-( Og fik det virkelig skidt tilpas. Jeg gjorde så ingenting for blev virkelig ramt.
Hvad vil jeres mening være om dette ?
Er jeg for hys, altså tror i bare han ville prøve og gøre det lidt mere spændende og (romantisk a en art)? Eller hvad ?
Anmeld