Hjemmeside med Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Kamulla

Min hjemmeside hvis nogle ville lure.. der kommer løbene billeder ind istedet for skulle oprette mange tråde med nye billeder

www.camillas-photography.com

der er andre herinde som også kan lide at tage billeder... ville i ikke vise dem her i tråden.. nogle af dem... elsker at se hvad andre tager, da vi jo alle tager billeder på forskellige måder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

SD21

Sallisørøver skriver:

Min hjemmeside hvis nogle ville lure.. der kommer løbene billeder ind istedet for skulle oprette mange tråde med nye billeder

www.camillas-photography.com

der er andre herinde som også kan lide at tage billeder... ville i ikke vise dem her i tråden.. nogle af dem... elsker at se hvad andre tager, da vi jo alle tager billeder på forskellige måder 

Ejj, hvor er du bare dygtig !! Og hvor er du smuk ! Er helt vild med nr. 2 billede af dig under voksne !

Anmeld

9. februar 2011

Kamulla

mange tak... har du ikke lyst til at dele nogle af dine billeder??? 

Anmeld

9. februar 2011

regalprime

Hold da op du er dygtig Super flotte billedere!!!

Anmeld

9. februar 2011

Kamulla

Mange tak... har MANGE flere billeder end det.. men siden skal ikke kun indeholde billeder af sønnen og jeg.. så glæder mig til at få taget flere billeder snart glæder mig endnu mere til foråret og sommeren kommer.. syntes man får de smukkeste billeder ude i naturen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.