Køreprøve i slagelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.159 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

mortilfreja

Jeg skal til køreprøve i slagelse på torsdag og er vildt nervøs... Vil høre om der er nogen herinde som har været til køreprøve i slagelse og hvordan det foregik? Skulle i paralelparkere? Motorvej? Anyone? Kan slet ik få ro på mig selv. HJÆLP..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

mortilfreja

Slet ingen der har været til køreprøve i Slagelse???????

Anmeld

9. februar 2011

Polkaprik

mortilfreja skriver:

Slet ingen der har været til køreprøve i Slagelse???????

Jeps det har jeg. Og du skal alt det du nævnte samt en masse andet 

Held og lykke

Anmeld

9. februar 2011

Polkaprik

Du kommer nok også en tur ud på Bilka parkeringsplads hvis han er lidt ond.. Så er det noget med forlæns og baglæns parkering..

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

mortilfreja skriver:

Jeg skal til køreprøve i slagelse på torsdag og er vildt nervøs... Vil høre om der er nogen herinde som har været til køreprøve i slagelse og hvordan det foregik? Skulle i paralelparkere? Motorvej? Anyone? Kan slet ik få ro på mig selv. HJÆLP..!

Ihh..jamen held og lykke.
Ja..jeg har taget buskørekort i Slagelse.
Og kan man med en bus, så kan man også med en persobil
men ja..du skal hele rumlen igennem..med paralelparkering, mortorvej, rundkørsler og hele baduljen.
Men jeg synes nu ikke det var slemt.
Selvfølgelig er veje og gader utroligt kringlede i Slagelse, men tag en ting af gangen..stille og roligt..så skal det nok gå.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. februar 2011

mortilfreja

Polkaprik skriver:

Jeps det har jeg. Og du skal alt det du nævnte samt en masse andet 

Held og lykke

Okay ja det med at bakke ind på en parkeringsplads har jeg aldrig prøvet

Hvilke spørgsmål blev du stillet så??

Anmeld

9. februar 2011

mortilfreja

SussieThyssen skriver:

Ihh..jamen held og lykke.
Ja..jeg har taget buskørekort i Slagelse.
Og kan man med en bus, så kan man også med en persobil
men ja..du skal hele rumlen igennem..med paralelparkering, mortorvej, rundkørsler og hele baduljen.
Men jeg synes nu ikke det var slemt.
Selvfølgelig er veje og gader utroligt kringlede i Slagelse, men tag en ting af gangen..stille og roligt..så skal det nok gå.

Kærligst
Sussie

Ej hvor pudsigt at du har taget buskørekort i Slagelse.. Min kæreste er buschauffør i Slagelse

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

mortilfreja skriver:

Ej hvor pudsigt at du har taget buskørekort i Slagelse.. Min kæreste er buschauffør i Slagelse

Hvor hyggeligt.
jeg skulle også have kørt der..men fik forbud mod at køre pga min opståede sukkersyge..så jeg fik aldrig brugt det.

Anmeld

9. februar 2011

Ni-ko-li-ne

mortilfreja skriver:

oh yes..... to gange har jeg været til køreprøve i Slagelse

de har et hav af motorsagkyndige, der alle gør det forskelligt... jeg var så (u)heldig at det var den samme begge gange med mig...

men jeg talt med andre fra mit hold og det var vidt forskelligt... jeg kørte hele tiden ud, og ALT! by, land, motorvej... sammenfletninger, overhalinger, vendinger, parkeringer, en masse ubetingede vigepligter op af de ensrettede veje osv osv...

andre havde kørt 15 minutter og så var det fint...

min motorsagkyndige lagde også ud med at jeg skulle trække et kort med et spørgsmål omkring bilen. Så skulle jeg svare på det inden vi kørte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.