Carena duble swing...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2008

Tikki

....nogen, der har erfaring med den klapvogn? Der kommer til at være 1,5 år mellem min datter og den lille nye og derfor har vi brug for en vogn, vi kan transportere begge børn i, når vi skal afsted med dem alene. Den må ikke være for dyr. Jeg kommer til at skulle bruge den til ture og til at have med i busserne i København og derfor må den ikke være svær at køre eller tung - og så skal sæderne kunne ligges ned individuelt og gerne helt ned. Og så læste jeg om Carena duble swing, men kan ikke finde særligt meget om den på nettet....så nu spørger jeg lige her om erfaringer med den.

Erfaringer med andre søskendevogne/tvillingevogne er også velkomne ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

fam.4xc

Vi havde det da Lillesøster kom til verden her og storesøster var knapt 2 1/2 - den var guld værd fordi jeg også havde storesøster hjemme mange dage så vi var tit på tur og der sov hun stadig til middag - hvilke hun jo så bare ku gøre i vognen... Vi har solgt vognen igen nu hvor hun ik sover til middag længere - men synes den var alle pengene værd, og du kan altid få den videre solgt, så køb i bare den :P

Vi havde så ik købt baby liften til, men brugte drømmeposen i istedet..

Kh Camilla

Anmeld

26. september 2008

Tikki

ih tak for svar :) Jamen så tror jeg det bliver den - den er heller ikke alt for dyr som nogle af de andre, vi har set. Du skulle vel ikke vide hvad liggelængden i liften er? For det er dumt at købe den med, hvis den kun kan bruges et par måneder...så bruger jeg hellere voksiposen også nemlig ;)

Anmeld

26. september 2008

fam.4xc

jeg ved ik hvad lægden på den er, men synes ik den så større ud end liften i barnevognen og den blir jo også kun brugt et par gange... spar du de penge - hvis du spørg mig... Pladen på drømmeposen skal dog ud for den kan være der...

God weekend!!

Kram Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.