baby udstyr, bedst og billigst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

mika.F

godt nok er der lige nogle måneder til der er brug for det hele, men er typen der har det bedst med at ha så godt styr på tingene som omstændighederne tillader det! ^^

såå, ja, mit spørgsmål til jer derude er:  hva er/var dit ynglings mærke inden for baby udstyr, og hva prisleje taler vi om, ca...

da jeg er på kontanthjælp, måske snart su, og kærestens løn går ubeskåret til husleje og regninger, så der er ikk så meget at hente, så ville jeg jo utroligt gerne finde et godt mærke som os er til at betale... man må jo klare sig med hva man har...

håber på at høre fra jer! 

kram til jer alle, og kunne vi så lige få nget sol, tak.. ^^

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

B&J

Vi købte en brug seng til 500kr hvor den normalt koster 1300kr men du kan altid købe en mega god og billig i ikea..

barnevognen gav vi 3000 for i ønskebørn alm pris er 4000 men de havde sat den ned lige den weekend og for 1000kr ekstra fik vi en samle pakke med en madres, regnslag, fluenet, baby dyne, senge tøj, lagn, og med barnevognen var der pusletaske og lift... og den hedder simo.... super lækker vogn...

vores puslebord kostede dog 800men fik vi af min mor der er badekar neden under til de er ca 3-4mdr måske mere hvis de vil side stille men vi købte et andet da daneil var 3mdr fordi han ikke kunne side stille hihihihi

højstole kan du også finde super billige rundt omkring på nettet hvis det er og mange maler dem om så de ser ud som nye

men højstol klapvogn osv. kan du ønske dig i dåbsgave

Anmeld

8. februar 2011

morpia1

En af mine favorit butikke (hvis det skal være lidt billigere) er  http://www.kidsnbaby.dk/ - Det er en tysk butik som har en go kvallitet til billige penge syntes jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.