vi savner kontrakt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

anjaditte

jeg har fortrudt lidt at ikke have været i mødregruppe, andre som har det ligesom mig. Min søn er 1½ år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Noneother

Altså her i byen har vi en mødregruppe/legestue agtig ting indenfor røde kors, hvor vi mødes en gang om ugen, laver sjove ting og spiser sammen. -Det er super hyggeligt + man får et netværk af en art, og hjælp til at håndtere ting, hvis der skulle være noget der driller engang imellem.

Der kan man komme uanset barnets alder.
Har i ikke et lignende tilbud i din by? For så vil jeg klart anbefale at prøve at melde dig til sådan noget.

Anmeld

8. februar 2011

Brams

Kan godt forstå du har fortrudt. Jeg har været så heldig at komme i den bedste mødregruppe nogensinde.Vi er fem vidt forskellige piger som respekterer hinanden også selv om vi nogengange er ret uenige Vi har fra starten været meget enige om at det ikke handlede om hvem der kunne lave mest hjemmebag og have det flotteste hjem men om nærvær, støtte, trøstende ord, humor og godt venskab Håber så meget at du finder et sted hvor du kan få det samme.

Anmeld

8. februar 2011

meem

Jeg valgte babysvømning frem for mødregruppe da vi fik vores datter... Så vi har heller ikke været del af mødregruppe, men efter hun er startet DP, har vi forældre fået et godt "venskab" op og kører, og de 4 børn nyder jo hinandens selskab, og så ses de hver dag jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.