Inspiration till kæresteting i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Tanja84

Heiii Ladies

Manden og jeg har haft 2 x smartbox med charmerende weekend til gode, og de skal nu bruges. Vi har derfor bestil to overnatninger på et Hotel inde i København.... Også er der ellers dømt kærestetid

Kom derfor gerne med gode ideer til hvad vi kunne lave sammen i de to dage 

Vi har to fribilletter til bio, og har derfor aftalt vi den ene aften skal i bio.

Ellers har vi overvejet at tage i DGI byens kurbad om fredagen, hvor de har længe åbent. De kører noget saunagus tema, som lyder rigtig lækkert

Men ellers ved jeg ikke rigtig hvad vi ellers kunne finde på????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

oo

runde tårn har nogle gange åbent oppe i astronom tårnet, så kan man komme op og kigge i den STORE stjernekikkert og se månen. det er RET romantisk

Anmeld

8. februar 2011

Tanja84

Tjuhl skriver:

runde tårn har nogle gange åbent oppe i astronom tårnet, så kan man komme op og kigge i den STORE stjernekikkert og se månen. det er RET romantisk

EJ, en god ide. Vi elsker begge to himmel, stjerne, måner mm.

Vil helt klart undersøge om det evt. skulle være muligt en af de to aftener vi har sammen

1000 tak for det gode tip

Anmeld

8. februar 2011

eElak

Tjuhl skriver:

Uh, det lyder som en rigtig god ide... Den er også snuppet her

Anmeld

9. februar 2011

Tanja84

KaLee skriver:

Uh, det lyder som en rigtig god ide... Den er også snuppet her

Har været inde på deres hjemmeside og læse omkring det, og det lyder bare SÅÅÅÅÅ hyggeligt.

Men desværre er det kun tirsdag og onsdag man kan komme op, og vi er af sted torsdag og fredag

Anmeld

9. februar 2011

Majbriteriksen

Jeg hopper lige på denne tråd. Har aldrig selv været rundt i københavn, men vi har netop i går talt om at vi vil have brugt vores gavekort på en overnatning på hotel. Vi (mest mig) talte om at tage ind og se Wicked på det ny teater. Det skulle være en kæmpe opsætning, men skøn musik og flotte kostumer.

Anmeld

9. februar 2011

ChatH

Tanja84 skriver:

Heiii Ladies

Manden og jeg har haft 2 x smartbox med charmerende weekend til gode, og de skal nu bruges. Vi har derfor bestil to overnatninger på et Hotel inde i København.... Også er der ellers dømt kærestetid

Kom derfor gerne med gode ideer til hvad vi kunne lave sammen i de to dage 

Vi har to fribilletter til bio, og har derfor aftalt vi den ene aften skal i bio.

Ellers har vi overvejet at tage i DGI byens kurbad om fredagen, hvor de har længe åbent. De kører noget saunagus tema, som lyder rigtig lækkert

Men ellers ved jeg ikke rigtig hvad vi ellers kunne finde på????

vi var i fr.berg svømmehal til wellness det var altså rigtig fedt og ude og spise om aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.