Gave til kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

samantha1986

Håber I kan hjælpe mig.

Til april har vi 5 års dag og jeg vil så gerne give min kæreste en dejlig gave.

Vi har egentlig aftalt kun at give for 200 kr men han har købt så meget til mig gennem tiden at jeg vil give ham noget større.

jeg har overvejet en overnatning et sted men synes ikke rigtig jeg kan finde nogen tilbud.

Har I nogen ideer.

Det skal gerne være i østjylland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Aves.

samantha1986 skriver:

Håber I kan hjælpe mig.

Vi har egentlig aftalt kun at give for 200 kr men han har købt så meget til mig gennem tiden at jeg vil give ham noget større.

jeg har overvejet en overnatning et sted men synes ikke rigtig jeg kan finde nogen tilbud.

Har I nogen ideer.

Åh, en oplevelse er da også det bedste man kan give...jeg har lige givet min meget nye store kærlighed en weekend på hotel/kro og heldigvis valgte han at tage mig med..

Men du kan købe det i kvickly og så kan I gå ind på nettet og vælge hvor I skal hen når han har fået det...der er til en, to eller tre overnatninger...500kr, 1000kr eller 1500kr..

Tillykke med dagen..

Anmeld

8. februar 2011

Hasselnødden

samantha1986 skriver:

Håber I kan hjælpe mig.

Har I nogen ideer.

Hvad med at købe en oplevelse? Du ved de gavekort hvor man enten kan købe til en vild oplevelse såsom paragliding, eller hotelophold for to med overnatning en weekend eller noget helt tredje. Du kan finde dem i Bilka ved jeg ellers google på det

Vi har en til at ligge, som vi håber at få brugt indenfor lang tid som netop er et hotelophold og så er der måske 12 muligheder du kan vælge imellem eller din kæreste, da det er hans gave.. så han bestemmer og vi har f.eks valgt at tage til Vesterhavet og nyde gavekortet og hinanden der med vores søn

Anmeld

8. februar 2011

samantha1986

Tusinde tak til jer begge to.

Det vil jeg lige undersøge nærmere.

Vi havde snakket om sabro kro, men det koster 1500 kr pr. person og det synes jeg er pænt dyrt når man er på su.

Men det andet er til overkommelige priser :-)

Anmeld

8. februar 2011

Lou87

Nu ved jeg ikk hvad dit prisleje er..
Men til jul gav jeg kæresten en tur (med mig self) til oslo..
Altså sådan et mini cruise.
Det var til 50% - ka være de stadig har det ??
(gav 698 kr for os begge i værelse med dobbeltseng, men så er der så mad udover)

Anmeld

8. februar 2011

samantha1986

Det var ellers også en god ting.

er jeg heldig kan jeg nå og spare ca. 800 kr sammen, så der vil ikke være mulighed for mad. så det er måske en lidt øv gave så

Anmeld

8. februar 2011

Hasselnødden

samantha1986 skriver:

Det var ellers også en god ting.

er jeg heldig kan jeg nå og spare ca. 800 kr sammen, så der vil ikke være mulighed for mad. så det er måske en lidt øv gave så

Det ville være lidt en skam, hvis I skal sexe og så ikke have noget at styrke jer på efterfølgende eller til at begynde med  He he. Men mon ikke han ville spæde til jeres tur, bare det at du har tænkt og sørget for at I kan komme afsted må kunne gøre ham rigtig glad i al sin enkelthed  Og tillykke, glemte jeg helt at ønske jer

Anmeld

9. februar 2011

samantha1986

Jeg må lige undersøge nærmere hvor jeg kan finde noget hvor fe ks middag indgik i. Jeg har jo lidt tid at løbe på.

Jeg vil ikke satse på vi skal sexe. Hver gang vi har været på hotel en weekend eller da vi var på sommerferie så var vi så trætte alle dage at vi sov kl 10. så jeg tror ikke at vi ender med det hi hi. Men man kan jo aldrig vide.

Og mange tak :-)

Anmeld

9. februar 2011

Lunae

samantha1986 skriver:

Håber I kan hjælpe mig.

Har I nogen ideer.

Da min kæreste og jeg havde 5års dag, lavede jeg et klippekort til ham jeg lavede det som et almindeligt busklippekort og hvert klip talte for en oplevelse! På den måde kom jeg ikke af med så mange penge, som startbeløb og vi havde pludselig 10 gode oplevelser i vente, i løbet af året! Det var en masse blandede ting, både noget, som kostede penge og noget som var gratis!

På mit klippekort havde jeg blandt andet:
En tur i biffen
Brunch
Picnic
Massage
Morgenmad på sengen
Videoaften
Restaurant
Tivolitur
Osv!

Det synes jeg var en sød ide og det synes kæresten heldigvis også!

Anmeld

9. februar 2011

samantha1986

Han fik faktisk et klippekort i julegave som supplement til hans gave. og vi har ikke rigtig fået taget hul på det endnu.

Men jeg synes det er en super ide for det er noget han kan få glæde af flere gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.