Hår ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. september 2008

M&F&C

eller mangel på samme :S

Frederikke har sådan en underlig tør hud i hovedbunden. Det sidder foran, nærmest som sådan en måne der har rykket frem mod panden. Det sidder også henover hendes øjenbryn. Hun har tabt håret på det område. Søgte på netdoktor - og fandt noget om arp. Men kan bare ikke helt finde ud af om det er det.

Nogen der ved hvad det kan være ?

(H) Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Heidi.

Hejsa.. Hvor gammel er hun?? For mig lyder det som ARP.. hvis det er arp så skal du komme noget babyolie på´, og så er det ellers igang med tættekammen. Det kan godt være at hun bliver helt rød, men det skulle efter sigende ikke gøre ondt..

Kh Heidi

Anmeld

25. september 2008

Joan ( Smallie )

Hvis du lige så stille tager en negl og kræsser lidt i det og det falder af så er det arp.

Tag en lille blød tandbørste og køre over området. Det hjælper på det.

Jeg brugte meget tandbærsten når jeg sad og ammet min knægt.

Anmeld

25. september 2008

Kvindemin

Celina havde noget. Og de må ikke blive røde, for så er det fordi du hat skrubbet for meget på et sted, og det har ingen hovedbund jo godt af! :) Men kom babyolie på, lad hende sove med det natten over. Og begynd at 'pil' ved det dagen efter :) (H)

Anmeld

25. september 2008

Fam. Madsen

hey

min søn marcus, har arp og der fik jeg af vide af sp, at jeg skulle bruge en meget blød tandbørste og det har altså hjulpen på ham:D:D

Anmeld

25. september 2008

twinboys

Babyolie på stedet og lad hende sove med det natten over...Gentag gentag og gentag... Og brug en blød tandbørste og "skrub" lidt i det...Stille og roligt...

Det skulle hjælpe meget godt...

Majbritt(H)

Anmeld

25. september 2008

M&F&C

Tak tøser !! :) jeg prøver jeres gode råd ..
Man kan nemlig aldrig komme i telefonisk kontakt med min sundhedsplejerske - og min kære mor havde ik lige styr på sådan noget :D

Anmeld

25. september 2008

Christinahr

Det er altså gået forbi min næse du har født, så tillykke med den lille pige, hun ser godt nok kær ud.

Vi har døjet meget med arp - både i hovedbunden, på ørene og øjenbrynene og udover olien i håret, kan du også med stor effekt køre med en luskam gennem håret når olien har siddet i, hvis der altså er noget hår (?)

Idag er Aia 20 mdr og vi har stadig problemer med arp i hovedbunden, men behandler ikke mere. Det er ikke noget der genere dem, det er kun for syns skyld man fjerner det.

Anmeld

25. september 2008

M&F&C

Mange tak (L)

Ja det er nok som du siger, mig det genere mest ;)
Det er som om hun lidt har tabt håret der hvor det sidder ... ved ikke om det er normalt ?

Det er bare så dejligt at man kan stille spørgsmål herinde, og så lige få et godt råd hurtigt.

Baby.dk (L)(C)

Anmeld

25. september 2008

Tullebobs

Vil bare lige give det gode råd at blive ved med at børste hovedbunden hver dag med en blød børste, når du har fået det væk. På den måde kan du medvirke til at det ikke kommer så let igen.

(H) fra Trine - hvis søn havde monstermeget arp som spæd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.