Hvilken maling til fodaftryk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.911 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

CA

Jeg er ved at lave barnedåbsindbydelser, og derpå skal der være et aftryk af min søns fod. MEN hvilken maling skal jeg bruge? Vil jo helst ikke bruge noget der er skadeligt for ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

TbCp

Fingermaling evt.

Anmeld

8. februar 2011

CamillaSoefelt

Carina87 skriver:

Jeg er ved at lave barnedåbsindbydelser, og derpå skal der være et aftryk af min søns fod. MEN hvilken maling skal jeg bruge? Vil jo helst ikke bruge noget der er skadeligt for ham.

Vi brugte sovsekulør da vi lavede invitationer.. Det fungerer godt og er ikke giftigt..

Anmeld

8. februar 2011

CA

TbCp skriver:

Fingermaling evt.

God ide! Tak

Anmeld

8. februar 2011

CA

CamillaSoefelt skriver:

Vi brugte sovsekulør da vi lavede invitationer.. Det fungerer godt og er ikke giftigt..

Tak for tippet! God idé men ku godt tænke mig at aftrykket får en anden farve

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

CamillaSoefelt skriver:

Det gjorde vi også Synes bare det var sååååå længe om at tørre.

Anmeld

8. februar 2011

anmaj

Det skal være fingermaling.. også kaldet taktil maling.

vi lavede med hvid maling på sort karton, simpelthen så flot og hvis al malingen ikke var af, var det knap så tydeligt som med en mørkere farve...

Anmeld

8. februar 2011

Mille83

Carina87 skriver:

Vi brugte kulør da vi lavede vores  

Anmeld

8. februar 2011

Isabella_mor

vi brugte akrylmaling. det er vandbasseretog det gik fint af foden med det samme vi vaskede det af.. og det blev rigtig fint...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.