kitty skriver:
De kan have en indvirkning på konsistens af afføringen, men jeg vil ikke tro de kan give svie.
Ér du forstoppet, eller forebygger du bare? Tynde afføringer kan være tegn på at der ér en prop et sted, så det kun er det vandige du kommer af med...
Jeg tror du kan have fået rifter ved endetarmen eller hæmorider. Når du skriver du intet mærker, så er det nok "indenfor". Det kan hurtigt afhjælpes med salve, hvis det er tilfældet. Efter 1 dag med salve var mine smerter forsvundet - stor befrielse 
Ok, ja men må da hellere få det tjekket.
Jeg har ikke sådan vedvarende forstoppelse, tror jeg ikke, for jeg sørger for at spise noget fiberrigt og noget, som kan virke forebyggende. Hvis ikke, jeg gør det, og spiser forkert - fx meget stivelse uden fibre osv. - så kan jeg godt ha forstoppelse i et par dage, hvor jeg føler mig opspilet og fyldt og ikk kan komme af med det. Men der går som regel ikke mere end 2 dage, fordi jeg har nogle remedier, jeg så tager i anvendelse.
Og jeg tror ihf ikke, at jeg har forstoppelse i øjeblikket, for føler mig ikke fyldt. Tvært imod.
Anmeld