møghamrende syg... bekymret for min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

LenaJohansen

Jeg er så uheldig at jeg er gået hen og blevet rigtig syg

Feber,svimmelhed, opkast og hoster RIGTIG meget.

Jeg er virkelig bekymret for den lille, lægen ville ikk komme ud, og jeg kan dårlig nok gå ud i mit køkken. så alt foregår i sofaen fordi jeg heller ikk rigtig tør bære min datter

Hele dagen igår spiste jeg ingenting. kunne ikke 

Drikker en masse. Men der ska jo nærring til den lille Har spist 3 kiks idag

Ved ikk hvor jeg vil hen med det her, er bare så bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Henri84

Den lille skal nok klare sig
Jeg havde samme tur i slutningen af min graviditet! Det var SÅ ubehageligt, men min læge garanterede at det ikke påvirkede den lille... Og hun var også en fin stor pige da hun kom til verden en uges tid senere
God bedring

Anmeld

8. februar 2011

LenaJohansen

Henri84 skriver:

Den lille skal nok klare sig
Jeg havde samme tur i slutningen af min graviditet! Det var SÅ ubehageligt, men min læge garanterede at det ikke påvirkede den lille... Og hun var også en fin stor pige da hun kom til verden en uges tid senere
God bedring

jeg er ikke gravid, jeg ammer

Anmeld

8. februar 2011

Heidimed lea

hej har du ikke en veninde mor eller en anden som kan komme og hjælpe dig lidt her i dagtimerne så du kan få hvilet lidt...  prøv og se om du kan få lidt youghurt og vigtig med masser af væske og hvile så skal det nok gå

god bedring   knus Heidi

Anmeld

8. februar 2011

LenaJohansen

Heidimed lea skriver:

hej har du ikke en veninde mor eller en anden som kan komme og hjælpe dig lidt her i dagtimerne så du kan få hvilet lidt...  prøv og se om du kan få lidt youghurt og vigtig med masser af væske og hvile så skal det nok gå

god bedring   knus Heidi

jeg har en veninde der kommer idag, håber hun gider hente noget flydende til mig. Drikker en masse væske

Og tusind tak..

Anmeld

8. februar 2011

Henri84

LenaJohansen skriver:

jeg er ikke gravid, jeg ammer

Nåeh ja, det kunne jeg da godt have regnet ud
Tror stadig ikke du skal tænke så forfærdeligt meget på maden, bare du får masser af væske skal der nok være mælk nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.