Kalkun bryst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Nalle

Hvordan laver i det i ovnen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

AWO

Jeg plejer at skære riller i med ca. 1½ cm's afstand, fylde dem med friskost (gerne pikant), og lægge bacon eller lufttørret skinke henover. Jeg kan ikke helt huske, hvor længe det skal have, men mener, det er omkring en time. Og så skal der en smule vand henover ca. halvvejs.

På den måde bliver kødet dejlig saftigt, og smager også af lidt mere.

Anmeld

8. februar 2011

Ni-ko-li-ne

min veninde laver en lomme i midsten af det og fylder med pikant ost og hvidløg... så lægger hun et låg på at bacon/kalkunbacon...

og så 1-1½ cm vand ved og i ovnen ca 1 time

Anmeld

8. februar 2011

Maja_4000

Anke skriver:

Jeg plejer at skære riller i med ca. 1½ cm's afstand, fylde dem med friskost (gerne pikant), og lægge bacon eller lufttørret skinke henover. Jeg kan ikke helt huske, hvor længe det skal have, men mener, det er omkring en time. Og så skal der en smule vand henover ca. halvvejs.

På den måde bliver kødet dejlig saftigt, og smager også af lidt mere.

Jeg plejer bare at skære det op til et "langt" stykke og så rulle det sammen med osten .. Hvis det gav nogen mening :b

Anmeld

8. februar 2011

Anitta Kristiansen

lav en 'lomme' så den kan fyldes. laver en blandig med flødeost og tilsætter gerne en masse ting urter krydderier grønsager. det er rigtig godt og det bliver dejligt saftigt. kan også gøres med kyllig. jeg elsker det

Anmeld

8. februar 2011

6800

jeg steger bacontern, tilsætter et løg, championg i tern, tørret tranebær, lidt balsamico olie og en bøtte pikant ost....laver en stor lomme i kalkunbrystet og putter flydet i og så i ovnen...mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.