Pauseeeeeeee tak!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Anonym trådstarter

Synes det hele er så stresset hjemme pt. og på arbejdet, hvor der oveni købet er en masse i krogene... Jeg er bare kørt så sur i det hele... Specielt her hjemme jeg orker ikke at være mor og kone længere jeg har virkelig brug for en time out!!!!! Ungerne skændes er sure og tvære lige meget hvad man gør og hvordan man gør det der er altid skrig og larm i huset vasketøj rengøring tasker BHV ting man skal skrive under på, altid ting at tage stilling til.... jeg orker intet mere!!!!!!!!!!!!!!!!

andre der har haft det sådan, haft lyst til at skride fra det hele bare i nogle dage???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Bshizzle

Ikke liiiige hva jeg kan mindes af.. ..

Nu har jeg heller aldrig drømt om at give slip på min dreng og ta væk bare fordi jeg har en dårlig dag.

...Men du lyder til at ha det meget slemt.. du får lige en krammer .. op med humøret og tænk positivt.

Anmeld

8. februar 2011

ekzunz

Jeps - sådan har jeg det jævnligt.... en skøn øde ø, med masser af sol, vand og drinks....og RO.....der drømmer jeg mig ofte hen.

Måske du skulle tage en fridag og bare hygge om dig selv, eller tage manden med og hygge om jer - evt. en weekend. Så kan i lade batterierne op.

Anmeld

8. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Synes det hele er så stresset hjemme pt. og på arbejdet, hvor der oveni købet er en masse i krogene... Jeg er bare kørt så sur i det hele... Specielt her hjemme jeg orker ikke at være mor og kone længere jeg har virkelig brug for en time out!!!!! Ungerne skændes er sure og tvære lige meget hvad man gør og hvordan man gør det der er altid skrig og larm i huset vasketøj rengøring tasker BHV ting man skal skrive under på, altid ting at tage stilling til.... jeg orker intet mere!!!!!!!!!!!!!!!!

andre der har haft det sådan, haft lyst til at skride fra det hele bare i nogle dage???

Skynd dig at tage en veninde i hånden og tage en forlænget weekend lidt væk fra det hele....jeg tror de fleste kan have det som dig i perioder og så må man jo sørge for at bryde lidt ud af det og få fornyet energi...måske en tur med din mand også ville være en idé....i hvert fald skal du da lidt væk og få fornyet energí.

Jeg sender dig lidt energi, har så dejligt meget for tiden men da jeg arbejdede i praktik der kørte det hele også bare ud i en store smørre...

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Jeps - sådan har jeg det jævnligt.... en skøn øde ø, med masser af sol, vand og drinks....og RO.....der drømmer jeg mig ofte hen.

Måske du skulle tage en fridag og bare hygge om dig selv, eller tage manden med og hygge om jer - evt. en weekend. Så kan i lade batterierne op.

ja vi er ikke så gode til at få passet vores børn ude ALDRIG faktisk fordi vi virkelig har prioriteret fritiden sammen men tror du har ret måske skulle vi for 1 gang i 5 år tage i biffen en tur ;0)

jeg tror også bare det er alt det ballade på arb. som tager energien og det med altis at skulle sige nej og time out her hjemme pt.

TAK

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Skynd dig at tage en veninde i hånden og tage en forlænget weekend lidt væk fra det hele....jeg tror de fleste kan have det som dig i perioder og så må man jo sørge for at bryde lidt ud af det og få fornyet energi...måske en tur med din mand også ville være en idé....i hvert fald skal du da lidt væk og få fornyet energí.

Jeg sender dig lidt energi, har så dejligt meget for tiden men da jeg arbejdede i praktik der kørte det hele også bare ud i en store smørre...

TAK hvor er det skønt at få sådan et svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg tror du har ret en bif tur med manden eller en shoppe tur med en forsømt veninde ville nok være en super ide

Anmeld

8. februar 2011

Sof

Jeps, men jeg er også blevet sygemeldt med stress og har til dels en depression også, pga. min barndom og en masse ting der skete der.

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Jeps, men jeg er også blevet sygemeldt med stress og har til dels en depression også, pga. min barndom og en masse ting der skete der.

lyder ikke rart kæmpe krammer herfra

Anmeld

8. februar 2011

Laulund87

Jeps sådan er det herhjemme lige i tiden, føler jeg

til dig.

Anmeld

8. februar 2011

Sof

Anonym skriver:

lyder ikke rart kæmpe krammer herfra

Tusind tak, det har det heller ikke været og er det stadig ikke til tider, men nu har jeg i det mindste overskud til min datter og hjemmet, så det går fremad. Langsomt og sikkert, men stadig fremad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.