Hej allesammen.
Jeg har ikke været så aktiv på det sidste, det er lidt svært nogengange når der ingen svar kommer eller at man kun har "negative" ting at skrive om.
Så nu hvor der både er positiv, "negative" og sjove ting i mit liv ville jeg skrive et indkæg.
Lad mig starte med det positive:
1. Jeg har endelig fået købt mig en ny Computer, med min mors "hjælp". ( min mors sidste pension, blev brugt på begravelsen og jeg fik hjælp til en computer.)
2. Julius har længe kravlet, som en militærmand i "krig" på maven, men han er nu begyndt at kravle på alle 4, han er også begyndt at ville reste sig op ad tingene, men kan ikke rigtig komme op og stå uden hjælp. Det synes herre ikke om, han VIL selv.
3. Begge børn er raske og glade.
4. har fået købt et wii spil som giver god motion.
Det lidt negative:
1. Cassandras eksem vil bare ikke gå væk, og hendes hænder ligner igen noget der er løgn. Det er ret opslidende.
2. Det store hul i mit hjerte efter min mors død. Nogen gange er det ikke til at bære.
3. Mit job er en stor usikkerhed, og jeg er træt af det, jeg vil gerne vide besked nu. Hvis jeg er heldig ved jeg svar i morgen.
Jeg fik 20 jan af vide af min chef at han ikke havde råd til mig, da han af sin chef fik dette af vide: her er en souschef og du skal spare 20.000 kr i løn hver mdr. Så ikke nok med at han nu skal lønne en sousechef så skal han også spare.
Det eneste gode er at jeg IKKE er fyret, men min chef snakkede med mig om jeg ville flytte butik, for så sparede han pengene og var mindre stresset. Jeg vil da gerne tilbage til "min" butik, men jeg kender nu kun 2 fuldtidsansatte og 3 deltidsansatte dernede nu. Så det vilel jo ikek blive det største problem at flytte butik. Det største problem er at finde en butik som vil ha mig og som vil gå med til at jeg helst ikk vil lukke. Der er nemlig mange Netto butikekr der skal spare.
Så i morgen skal jeg ned og snakke med en butikschef i en anden butik og så må vi se om jeg skal starte der 4 marts. Hvis ikke, så kan jeg godt komme tilbage til min egen butik, men så skal der fyres folk i stedet, måske op til 4.
Min chef har også sagt mange tak, fordi jeg er villig til at flytte butik, det gør det lettere og mindre stresset for ham.
DET SJOVE.....
1. Min kære datter er SÅ dytig til at skræmme livet af personalet nede i vuggestuen og sjovt nok altid i køkkenet.
For et stykke tid siden, mens det var sovetid nede i vuggestue, stod døren på klem ind til Cassandras stue og døren var åbnet ud til køkkenet som ligger lige ved siden af(hun elsker køkkener). Cassandra vågnede og så sit snit til at smutte ud af syuen og ud i køkkenet. Da Kristen(køkkendamen) kom ud i køkkenet igen og gik i gang med det hun skulle, fik hun sig noget af et chok, da hun så fandt Cassandra der gemte sig bag døren og var gået i hendes taske. Det skal lige siges de havde ikke opdaget at hun var smutte fra stuen
.
I dag da jeg afleveret var jeg ude i fællesrummet og tage tøjet af Julius, Cassandra kom så ind i gangen mellem hendes, Julius' stuer og køkkenet. Så jeg vidste at jeg skulle lede efter hende på Bamsebo(Julius stue) eller køkkenet når jeg var færdig med Julius. Jeg er så på vej ned til Cassandras plads(lige ved køkkenet) med hendes hue, da jeg hører Therese(studerende) blive forskækket ude i køkkenet, det viser sig så at Cassandra var smuttet ud i køkkenet og havde gemt sig under rullebordene, og det havde Therese ikke set, og hun jo et chok, da hun så finder en lille pige under rullebordene. Ja min kære Cassandra.
Jeg vil slutte nu inden dette bliver en hel roman.
Til sidst et par billeder.
1. Julius kravlede lige under vores seng, som storesøster gør.
2. Cassandra kører en tur med Julius hos sin gudfar.
3. Julius leger med min fætters datter på 1½.
4-5 Cassandra nyklippet.