burde jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

NessaXenia

ringe til fg?

jeg har har haft så mange mens smerter i nat og her til morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

NinaNymannMadsen

NinaSophia skriver:

ringe til fg?

hvis du er bekymret for hvad det kan være så ring. de vil hellere ha du ringer en gang for meget end en gang for lidt.
det skader ikke at ringe og forhøre sig hvertfald.

Anmeld

8. februar 2011

Fru Nielsen

Hejsa smukke

Jamen er du utryg så syntes jeg du skal ringe...

Men der er ikke noget underligt i at du så langt i graviditeten har dage hvor du har den slags smerter. Så længe du ellers mærker liv, og ikke bløder.....

Kram

Anmeld

8. februar 2011

Hansen97

NinaSophia skriver:

ringe til fg?

Hmmm. med din forhistorie så ville jeg nok gøre det.

Better safe than sorry...

Anmeld

8. februar 2011

NessaXenia

Fru Nielsen skriver:

Hejsa smukke

Jamen er du utryg så syntes jeg du skal ringe...

Men der er ikke noget underligt i at du så langt i graviditeten har dage hvor du har den slags smerter. Så længe du ellers mærker liv, og ikke bløder.....

Kram

altså hun er fin aktiv og det hele men har næsten ikke sovet pga de mens smerter..

vil heller ikke være pylret..

tak smukke

Anmeld

8. februar 2011

lauras*mor*

når du ikke er  længere henne end du er, og du er i tvivl om du skal ringe, så synes jeg bestemt du skal.. Ikke fordi der nødvendigvis er noget galt, men ring og fortæl dem om i nat, og at du er i tvivl om du skulle ringe og sådan..

Jeg havde veer i uge 32 i 1.5-2 timer en nat, og ringede ikke før dagen efter for bare lige at fortælle dem det.. De blev lettere sure på mig, fordi jeg ikke havde ringet.. Der sagde de, ring når du er i tvivl om du skal, for der er jo en grund til du er tvivl..

Anmeld

8. februar 2011

Fru Nielsen

NinaSophia skriver:

altså hun er fin aktiv og det hele men har næsten ikke sovet pga de mens smerter..

vil heller ikke være pylret..

tak smukke

Jeg er selv heeelt vild pyldret når jeg er gravid... Alt skal helst være som det plejer og jeg skal helst ikke have mere ondt idag end igår osv osv.... Men hver dag er ikke ens jo, og der sker en masse i kroppen, så ikke underligt vi nogen dage mærker mere til det end andre....

Men jeg tror ærlig talt ikke du skal være nervøs når du er så langt og det "bare" er alm mens smerter.... Tag evt. et par smertestillende og lig en varme dunk/puder på maven og put dig så under dynen! Grunden til din manglende søvn i nat kan også være lige så meget fordi du tænker over smerterne, end det egentlig er smerterne som holder dig vågen....

Anmeld

8. februar 2011

NessaXenia

Fru Nielsen skriver:

Jeg er selv heeelt vild pyldret når jeg er gravid... Alt skal helst være som det plejer og jeg skal helst ikke have mere ondt idag end igår osv osv.... Men hver dag er ikke ens jo, og der sker en masse i kroppen, så ikke underligt vi nogen dage mærker mere til det end andre....

Men jeg tror ærlig talt ikke du skal være nervøs når du er så langt og det "bare" er alm mens smerter.... Tag evt. et par smertestillende og lig en varme dunk/puder på maven og put dig så under dynen! Grunden til din manglende søvn i nat kan også være lige så meget fordi du tænker over smerterne, end det egentlig er smerterne som holder dig vågen....

ja det er nok rigtigt, du taler jo af erfaring.

har dog lige ringet til min jordemor og skal lige ind til et hurtigt tjek, det tager ikke lang tid for mig at komme derind så vi syntes at det er bedre at få tjekket en gang for meget end for lidt..

Anmeld

8. februar 2011

NessaXenia

lauras*mor* skriver:

når du ikke er  længere henne end du er, og du er i tvivl om du skal ringe, så synes jeg bestemt du skal.. Ikke fordi der nødvendigvis er noget galt, men ring og fortæl dem om i nat, og at du er i tvivl om du skulle ringe og sådan..

Jeg havde veer i uge 32 i 1.5-2 timer en nat, og ringede ikke før dagen efter for bare lige at fortælle dem det.. De blev lettere sure på mig, fordi jeg ikke havde ringet.. Der sagde de, ring når du er i tvivl om du skal, for der er jo en grund til du er tvivl..

har ringet, og skal derind

Anmeld

8. februar 2011

Fru Nielsen

NinaSophia skriver:

ja det er nok rigtigt, du taler jo af erfaring.

har dog lige ringet til min jordemor og skal lige ind til et hurtigt tjek, det tager ikke lang tid for mig at komme derind så vi syntes at det er bedre at få tjekket en gang for meget end for lidt..

Haha, jaaa jeg har jo efterhånden prøvet det et par gange....

God ide, hvis det er det du er mest tryg ved.... Og som du skriver, heller en gang for meget end en gang for lidt...

Opdatere lidt når du er hjemme igen, ik?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.