Lidt blandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Hahaha ja det gør min veninde også for at dagplejebørnene ikke skal blive midsundelige

ha ha ha, var det Kristina?? med Thea? som var med hos Michella?

hende kan jeg rigtig godt lide, hun er super sød og Thea er lige så bestemt som Nikoline... det er sjovt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha ha, var det Kristina?? med Thea? som var med hos Michella?

hende kan jeg rigtig godt lide, hun er super sød og Thea er lige så bestemt som Nikoline... det er sjovt!

Ja det er nemlig hende. Hun var også med hos mig engang hvor i begge ventede jer og jeres piger er jo også født samme dag

Anmeld

8. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Ja det er nemlig hende. Hun var også med hos mig engang hvor i begge ventede jer og jeres piger er jo også født samme dag

ja det er sandt... vi sad der med vores ballon mavser..... og Liva havde travlt med at ommøblere med dåsesodavannerne

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det er sandt... vi sad der med vores ballon mavser..... og Liva havde travlt med at ommøblere med dåsesodavannerne

Haha ja det er rigtigt, det er læææænge siden

Anmeld

8. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Haha ja det er rigtigt, det er læææænge siden

ja, Liva er en stor pige nu!!! sjovt at tænke på!

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

ja, Liva er en stor pige nu!!! sjovt at tænke på!

Har du forresten fundet noget stof til den bluse???

Skal lige vise dig den sidste nye hvor jeg lige har lavet lidt om på den. Ærmerne er godt nok lige lovlig lange.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Har du forresten fundet noget stof til den bluse???

Skal lige vise dig den sidste nye hvor jeg lige har lavet lidt om på den. Ærmerne er godt nok lige lovlig lange.

nej ikke endnu, jeg har ikke haft tid eller råd:0( men vi tager til falster snart, så kigger jeg hos in mor og i stof forretningen dernede:0)

den er ellers fin, det kan også være Livas arme der er skrumpet?

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

nej ikke endnu, jeg har ikke haft tid eller råd:0( men vi tager til falster snart, så kigger jeg hos in mor og i stof forretningen dernede:0)

den er ellers fin, det kan også være Livas arme der er skrumpet?

Bare i orden . Det er samme model som den anden bluse bare med rynket ved brystet, synes det ser meget sødt ud. Nå ja det kan da godt være det er armene der er krympet, så må jeg hellere finde nogle af hendes gamle bluser frem igen

Anmeld

8. februar 2011

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Hold fast et stormvejr i nat!!! Det var da helt tosset... jeg var sikker på at vores tag ville blæse af, men det blev da heldigvis på... tilgengæld er Livas store rutchebane fløjet af.... den sad ellers fast med KÆMPE skruer

Jeg kunne bare ikke sove for den larm stormen lavede, så det var først da Liva kom ind 00.45 og jeg kunne putte med hende, at jeg endelig faldt i søvn.... vågnede så en gang i timen og lyttede til vejret

Det er lidt sært med Liva.... hun har ikke virket særlig interesseret i det her med farver og når vi har spurgt har det meste været gult!

Hun har helt sikkert kunne lilla, sort og orange.

Nu sidder hun så og maler og for hver farve hun bruger siger hun dælme de rigtige farver så hun kan dem jo godt, men den lille stædige tøs gider da ikke når vi spørger hende....

Her mens hun sidder og maler, går jeg lidt rundt og rydder op imens jeg synger, så siger Liva "mor, kommer der musik ud af din mund?" Jeg synes den var så sød!

Bare lidt morgen-pludren herfra. Håber i får en god, og knap så blæsende, dag.

Hold da op en storm i har haft i nat.... her har der også været gang i den, men det hele står nu på sin plads endnu.....

Syndes nu også det var svært at sove for den larm stormen lavde...

Vi må kryse finger for at der er ro i nat

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

Hold da op en storm i har haft i nat.... her har der også været gang i den, men det hele står nu på sin plads endnu.....

Syndes nu også det var svært at sove for den larm stormen lavde...

Vi må kryse finger for at der er ro i nat

Ja jeg håber! Det er ihvertfald meget roligt nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.