Åååh altså den kærlighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Bondepigen

Emma sagde det osse for nogle dage siden, men ikke så man var helt sikker på hvad hun sagde, men i går til aftensmaden, sagde hun det højt og tydeligt. "Far, Emma elsker dig" og så hørte manden ikke engang efter ... Han hørte det først, da hun sagde det tredje gang, da jeg sagde shhy prøv at høre... og SÅ smeltede far da lige ned af sin stol!

Lige bagefter vendte hun sig om mod mig og sagde "Mor, Emma elsker dig" og så måtte jeg jo osse smelte engang.

Desuden har hun lært sig at græde på kommando. Hun fik nemlig lidt skældud i går, og så fremtvang hun lidt tårer og vendte mundvigende helt nedad, og ser bare SÅ sød ud...ja hun ved godt hvad man skal gøre for at få lidt medlidenhed... Det er simpelthen ikke til at stå for...hihi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Emma sagde det osse for nogle dage siden, men ikke så man var helt sikker på hvad hun sagde, men i går til aftensmaden, sagde hun det højt og tydeligt. "Far, Emma elsker dig" og så hørte manden ikke engang efter ... Han hørte det først, da hun sagde det tredje gang, da jeg sagde shhy prøv at høre... og SÅ smeltede far da lige ned af sin stol!

Lige bagefter vendte hun sig om mod mig og sagde "Mor, Emma elsker dig" og så måtte jeg jo osse smelte engang.

Desuden har hun lært sig at græde på kommando. Hun fik nemlig lidt skældud i går, og så fremtvang hun lidt tårer og vendte mundvigende helt nedad, og ser bare SÅ sød ud...ja hun ved godt hvad man skal gøre for at få lidt medlidenhed... Det er simpelthen ikke til at stå for...hihi.

årh, hvor er det bare dejligt!

Anmeld

8. februar 2011

Rosa

Aaaaaw - jeg kan ikke vente til det bliver vores tur til at høre de ord 

Anmeld

8. februar 2011

Bondepigen

Ni-ko-li-ne skriver:

årh, hvor er det bare dejligt!

Ja, det er skønt!!!

Anmeld

8. februar 2011

Bondepigen

Rosa skriver:

Aaaaaw - jeg kan ikke vente til det bliver vores tur til at høre de ord 

Kan jeg godt forstå. Du har noget at glæde dig til!!!

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Nåååårh, Emma! Hvor er det sødt

Anmeld

8. februar 2011

Bondepigen

kitty skriver:

Nåååårh, Emma! Hvor er det sødt

Ja, og det er simpelthen bare de dejligste ord, når det kommer fra ens lille skattebasse.

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

Åååårh hvor skønt

Anmeld

9. februar 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Åååårh hvor skønt

Jaaah det er fantastisk!

Anmeld

9. februar 2011

ooo

Jeg tror jeg ville dø lidt af for meget kærlighed hvis jeg hørte de ord fra mit barn.

Kan huske da min niece sagde det til min søster for første gang. Det var på min søsters fødselsdag, og der blev lavet god mad, med is til dessert. Det var noget der fik min niece til at komme med den helt store kærlighedserklæring. Det var så sødt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.