Vis mig jeres skader...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

PernilleB

Hvor slemme er jeres skader efter stormen inat..?? mit billede kommer senere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Talbutikken

Vi er nu indehaver af en halv flagstang, efter nattens storm

Anmeld

8. februar 2011

Mumto3

Naboen har et KÆMPE fyrretræ stående lige i skellet, og hvis det vælter i retning mod os, rammer det lige ind i børnenens værelse. Jeg var oppe flere gange i nat og chekke hvordan træet havde det, men heldigvis står det der endnu. Vi har snakket med naboen om det (det tager nemlig også ALT vores sol i baghaven), men de synes det er så hyggeligt med et fyrtræ på 10-12 m højde, så det beholder de

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

Vores stakit ved vores bålsted, er smadret Og vores plastkompost lå oven på kølerhjelmen af min bil:s der var heldigvis ikke noget i, så tror ikke at der er sket noget.

Anmeld

8. februar 2011

SussieThyssen

PernilleB skriver:

Hvor slemme er jeres skader efter stormen inat..?? mit billede kommer senere...

Tilsyneladende står alt på sin næsten rette plads her, kattenes udebur ligger godt nok delvist nede i grøften, men det må mandse så hale op når han kommer hjem
Ellers ser alt ud til at være kommet vel igennem det hele.
Skal lige ud og kigge rundt om, når det er blevet helt lyst.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. februar 2011

Karina1

En væltet campingvogn

Så blev vækket af vores nabo, som mente han skulle holde hornet i bund, da han kørte forbi vores soveværelsesvindue, så jeg måtte jo tidligt op, selvom jeg ville kunne have sovet længe

Men nu kommer min svigerfar snart og hjælper med at få den ind på vores grund igen, så den ikke fylder halvdelen af grusvejen mere

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

Karina1 skriver:

En væltet campingvogn

Så blev vækket af vores nabo, som mente han skulle holde hornet i bund, da han kørte forbi vores soveværelsesvindue, så jeg måtte jo tidligt op, selvom jeg ville kunne have sovet længe

Men nu kommer min svigerfar snart og hjælper med at få den ind på vores grund igen, så den ikke fylder halvdelen af grusvejen mere

ØV Hvor er det træls

Anmeld

8. februar 2011

PernilleB

Mumto3 skriver:

Naboen har et KÆMPE fyrretræ stående lige i skellet, og hvis det vælter i retning mod os, rammer det lige ind i børnenens værelse. Jeg var oppe flere gange i nat og chekke hvordan træet havde det, men heldigvis står det der endnu. Vi har snakket med naboen om det (det tager nemlig også ALT vores sol i baghaven), men de synes det er så hyggeligt med et fyrtræ på 10-12 m højde, så det beholder de

Ej, hvor uretfærdigt... kæmp for det...!!! det kan da ikk være rigtigt a du ligger vågen om natten fordi da vil have et træ lige der... dine børn kommer altså i første række.. snak med kommunen om det..

Anmeld

8. februar 2011

PernilleB

Karina1 skriver:

En væltet campingvogn

fuck hvor belastende..!!! Ej sig da noget til ham...?? røv... jeg brugte natten på a holde øje med anjas værelse, (naboen ved hendes vindu er en kæmpe lade... en fesen lade!!) og holde øje med hegnet... som fløj væk...

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

Jeg har ikke været udenfor endnu så ved ikke om der er sket mere, men min datters store rutchebane er blæst af, selvom den var sat fast med kæmpe skruer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.