hvorfor sover i' ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

MaliksMor

hej tøseeer.

kan se vi er små 12 online, hvad laver i oppe på denne tid?

.. jeg kan ikke falde i søvn, har lige vasket gulv(HAHA), sidder og nyder en cola og en smøg nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Pia.

Jeg kan simpelthen ikke overskue det lorte vejr !!!! Ligger og vogter som en gammel Bjørn over mine sovende børn og så tjekker jeg til dyrene hele tiden !!!! Så klokken er næsten 3:00 og jeg sover ikke!!!!! Knus Pia - som må sande at det her vejr ikke lige er mig

Anmeld

8. februar 2011

MaliksMor

Pia. skriver:

Jeg kan simpelthen ikke overskue det lorte vejr !!!! Ligger og vogter som en gammel Bjørn over mine sovende børn og så tjekker jeg til dyrene hele tiden !!!! Så klokken er næsten 3:00 og jeg sover ikke!!!!! Knus Pia - som må sande at det her vejr ikke lige er mig

helt det samme her.

synes godt nok det blæser HELT VILDT , tror bare alting falder sammen, hver gang der lige kommer sådan et ordenligt pust.

håååber du snart for sovet lidt så, jeg tror ihvertfald jeg vil prøve at sove. Så håber vi bare der er tag over hovedet på os imorgen haha.

Knus Camilla

Anmeld

8. februar 2011

Pia.

CamillaRH skriver:

helt det samme her.

synes godt nok det blæser HELT VILDT , tror bare alting falder sammen, hver gang der lige kommer sådan et ordenligt pust.

håååber du snart for sovet lidt så, jeg tror ihvertfald jeg vil prøve at sove. Så håber vi bare der er tag over hovedet på os imorgen haha.

Knus Camilla

Det er helt vildt ... Syntes desværre bare det bliver værre og værre her - selvom det burde stilne af !!!!! Er slet ikke god til sådan noget vejr her ... Har slet ingen kontrol over det og det skræmmer mig !!!! Har lige igen tjekket til dyrene og alt er heldigvis okay ... Og alle tre børn sover heldigvis også ... Knus Pia ...

Anmeld

8. februar 2011

Pia.

Sov godt .... Vi skrives ved i morgen.. Knus

Anmeld

8. februar 2011

Mig med maven

Jeg MÅ ikke sove. Er på arbejde.

Anmeld

8. februar 2011

Pige2009

CamillaRH skriver:

hej tøseeer.

kan se vi er små 12 online, hvad laver i oppe på denne tid?

.. jeg kan ikke falde i søvn, har lige vasket gulv(HAHA), sidder og nyder en cola og en smøg nu..

Jeg er lige mødt på arbejde

Anmeld

8. februar 2011

Pige2009

Mig med maven skriver:

Jeg MÅ ikke sove. Er på arbejde.

Ditto!

Anmeld

8. februar 2011

Mig med maven

Baagøe skriver:

Ditto!

Så er det jo godt at man har baby.dk, ellers ville natten VIRKELIG være lang!

Anmeld

8. februar 2011

Pige2009

Mig med maven skriver:

Så er det jo godt at man har baby.dk, ellers ville natten VIRKELIG være lang!

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.