9 års kærestedag <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Zafir

Idag har vi så 9 års kæreste dag. Altså 9 år siden, at husbonni skrev en mail på arbejdet til mig, hvor i, han skrev at vi ALLIGEVEL skulle være kærester, selvom han 2 dage forinden havde sagt NARJ!!!! - da jeg havde sagt til ham at jeg syntes vi skulle være kærester

Vi havde nyligt forinden kommet ud af forhold begge to og var rigtig gode venner. Jeg var blevet forelsket - og det var han åbenbart også - selvom han først sagde nej (og ja - jeg blev faktisk ikke ked, da han sagde nej. Jeg tænkte bare: Haha - det kan godt være du siger nej, men jeg skal nok få dig alligevel.) - Og ja - det gjorde jeg jo så også - 2 dage efter.

Så idag er det jo så 9 år siden. Hvilket i øvrigt er lidt dårlig timing, når det er valentines day i næsteuge ... mm... også har vi 7½ års bryllupsdag om 2 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

mariamiss6

Hehe de falder lige i rap alle jeres mærkedage hva'

Tillykke med det. Han er lidt nem at overtale hva'

Anmeld

7. februar 2011

Rosa

Tillykke med kærligheden  I er bare SÅ perfekte sammen!!! 

Anmeld

7. februar 2011

Zafir

mariamiss6 skriver:

Hehe de falder lige i rap alle jeres mærkedage hva'

Tillykke med det. Han er lidt nem at overtale hva'

hehe... Som han sagde: Så var han jo allerede overtalt - han kæmpede bare med den indre ungkarl, som stod og sagde at han jo skulle være ungkarl i nogen måneder inden han skulle falde for nogen, men da var han allerede faldet hehe...

Og ja - altså det med mærkedagene, var fordi vi ikke kunne blive gift på vores 1½ års dag, fordi det var en torsdag også ville det ikke være så nemt at få gæster, så den dag tættest på, var lørdagen efter

Anmeld

7. februar 2011

Zafir

Rosa skriver:

Tillykke med kærligheden  I er bare SÅ perfekte sammen!!! 

Tak Det syntes jeg også.

Jeg elsker ham og jeg kan blive gal på ham, men jeg bliver altid glad for ham igen og det er jo sådan det er, når man elsker hinanden

Anmeld

7. februar 2011

mariamiss6

Zafir skriver:

hehe... Som han sagde: Så var han jo allerede overtalt - han kæmpede bare med den indre ungkarl, som stod og sagde at han jo skulle være ungkarl i nogen måneder inden han skulle falde for nogen, men da var han allerede faldet hehe...

Og ja - altså det med mærkedagene, var fordi vi ikke kunne blive gift på vores 1½ års dag, fordi det var en torsdag også ville det ikke være så nemt at få gæster, så den dag tættest på, var lørdagen efter

Anmeld

7. februar 2011

dorthemus

Er det virkelig 9 år siden?????

TILLYKKEEEEEEE

Anmeld

7. februar 2011

Zafir

dorthemus skriver:

Er det virkelig 9 år siden?????

TILLYKKEEEEEEE

JA!!! - Det er jo for SINDSYGT!!!!... 9 år mand...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.