Ja lige hva vi har været idag.
Min jordemoder har været lidt i tvivl om hvordan den lille lå derinde men havde hele tiden sagt at hun var ret sikker på det var hoved der lå ned af ( hun har været i tvivl fordi hjertelyd var tydligere længere oppe på maven ) Nå men sidst fik hun en anden jordemoder til og mærke oz og hun var også ret sikker på det var hoved. Det er så fint nok men jeg har de sidste 2 gange gået hjem derfra og været lidt nervøs for hvis de nu ikk havde ret for vil virkelig gerne føde normalt. Jordemoderen sagde så hvis jeg mærket han havde ændret på sig skulle jeg bare ringe til fødemodtagelsen også ville de nok tjekke mig.
Sad så bare herhjemme og slappede af idag og lillemanden var enormt aktiv derinde så jeg følte han lavede koldbøtter også var det jeg følte at ryggen lå op over mine rigben så jeg ringede til fødemodtagelsen og de ville self gerne tjekke om han nu lå som han skulle.
Vi kom derind og jordemoderen mærket mig på maven og sagde jeg kan godt forstå de andre har været i tvivl for det der nu lå nederst lå meget langt nede så hun næsten ikk kunne mærke så for en sikkerhedsskyld ville hun lige scanne og se om det nu var hoved og ganske rigtig et hoved ned af men lå bare langt nede i bækkenet og stod også fast
Så det var vist kun mig der tog fejl. Nøj hvor er jeg bare lettet og er gået hjem med smil på læben fordi man ved med sikkerhed hvordan han nu lægger derinde. Som jordemoderen sagde ville det være meget mærkeligt hvis han vendte sig.
Så nu kan han bare melde sin ankomst.
Nå men ville bare lige dele min glæde med jer herinde.
I må alle ha en rigtig dejlig aften. 
Anmeld