Min dejlige mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Carina1977

Her til aften kom min mor over til mig med den flotteste buket blomster. Hun er virkelig rigtig meget betænksom

Hun havde også lige noget aftensmad med, og så sad vi og hyggede os med det, mens vi fik talt om alt det der er sket.

Og ikke nok med det, så hjalp hun mig med at få ryddet det sidste op på Marks værelse. Så nu er der fuldstændig ryddet op derinde. Så kan jeg rigtig komme igang med at få indrettet på hans værelse....er SÅ spændt på, hvordan han reagerer, når han kommer hjem igen

Min mor har lovet mig at tage med mig, når jeg skal igennem den udskrabning. Jeg må indse at kroppen klarer det bare ikke selv. Hun vil være der hele vejen igennem, og så overnatter jeg hos hende om natten. Der er vist noget med at de første 12 timer efter man har været i narkose, må man ikke være alene.

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg, andet end at fortælle jer, hvilken fantastisk mor jeg har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

TbCp

Det er så dejligt med en mor der bare er der for en!!!

Anmeld

7. februar 2011

quindelist

Det er guld med sådan en mor....!

Anmeld

7. februar 2011

Rosa

Hun lyder da bare SÅ dejlig, din søde mor! Jeg har også selv en fantastisk en af slagsen, så jeg kan sagtens nikke genkendende til det 

Jeg håber udskrabningen er hurtigt overstået og at der snart er stær i kassen igen 

Anmeld

7. februar 2011

Anne G

Nej hvor dejligt at blive overrasket med en buket blomster og aftensmad

Sikke en dejlig mor du har

Anmeld

7. februar 2011

slettet_7530

Carina1977 skriver:

Her til aften kom min mor over til mig med den flotteste buket blomster. Hun er virkelig rigtig meget betænksom

Hun havde også lige noget aftensmad med, og så sad vi og hyggede os med det, mens vi fik talt om alt det der er sket.

Og ikke nok med det, så hjalp hun mig med at få ryddet det sidste op på Marks værelse. Så nu er der fuldstændig ryddet op derinde. Så kan jeg rigtig komme igang med at få indrettet på hans værelse....er SÅ spændt på, hvordan han reagerer, når han kommer hjem igen

Min mor har lovet mig at tage med mig, når jeg skal igennem den udskrabning. Jeg må indse at kroppen klarer det bare ikke selv. Hun vil være der hele vejen igennem, og så overnatter jeg hos hende om natten. Der er vist noget med at de første 12 timer efter man har været i narkose, må man ikke være alene.

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg, andet end at fortælle jer, hvilken fantastisk mor jeg har

Hende kender jeg godt, for jeg har nemlig selv en af slagsen
Håber alt går vel

Anmeld

7. februar 2011

Carina1977

Ja jeg bliver bare helt rørt, når hun virkelig er der, når det brænder på

Hun smuttede først her for en halv time siden, for hun ville bare have at hans værelse skulle være i tip top inden hun forlod mig.

Sådan en mor vil jeg også være  Og det skal jeg også nok blive, hvis ikke jeg er det i forvejen  

Anmeld

8. februar 2011

Pige2009

Carina1977 skriver:

Min mor har t mig at tage med mig, når jeg skal igennem den udskrabning. Jeg må indse at kroppen klarer det bare ikke selv. Hun vil være der hele vejen igennem, og så overnatter jeg hos hende om natten. Der er vist noget med at de første 12 timer efter man har været i narkose, må man ikke være alene.

Hvor er det bare dejligt med sådan en mor Udskrabning? Det er da gået fuldstændig hen over hovedet på mig

Anmeld

8. februar 2011

sandramor

guuud hvor jeg sys du har en skøøøøn mor....  godt du har hende i en svær tid.....

selv er jeg også lige så lykkelig for min skønne fantastiske mor........ hun har også bare været her for mig heeele tiden.... og nu hvor kæresten er skredet er hun bare en enorm støtte og hjælp for mig........ idag har hun taget tidligere fri så hun kan komme ned og hygge om mig og hjælpe med at rydde lidt og og gøre rent for hun ved jeg ikke kan overskue det...

så jeg kan virkelig godt følge dig....... det er bare sååå dejligt med sådan en moooar

Anmeld

8. februar 2011

Carina1977

Hvor er det bare dejligt med sådan en mor Udskrabning? Det er da gået fuldstændig hen over hovedet på mig

Jeg har skrevet et indlæg om det et eller andet sted. Fostret havde stoppet sin udvikling omkring 6. uge, men kroppen har åbenbart ikke kunnet finde ud af at abortere det spontant. Så jeg skal scannes igen på torsdag, og så derefter skal der nok findes en dag, hvor jeg kan få foretaget den udskrabning. Men sådan går det desværre engang imellem...og jeg har det bedre med det nu. Der har jo været et eller andet galt. Men tanken om at jeg har haft noget dødt inde i mig i over 4 uger, er lidt underligt/mærkeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.