1. jordmoderbesøg hvornår (hillerød sygehus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

170811

Hej tøser.

Hvornår var i til første jordmoder besøg? Gerne fra jer der har været på hillerød

Jeg er 12+5 og jeg har været til NF scanning. Har også fået et brev fra sygehuset om aftale i slutningen af maj, tænkte at dette var første jordmoder besøg, men har lige læst lidt, og det lyder da til at være pænt sent. Er jo i 6. måned der... Eller er det mon pga nedskæringer???

Hvornår fik i indkaldelse til første jordmoder besøg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

LotteN

altså jeg har lige været til første lægebesøg og der fik jeg en folder hvor der stod jeg selv skulle kontakte jordmoderne for tidsbestilling. Dette er godt nok viborg, så det kan jo være anderledes.

Anmeld

7. februar 2011

170811

Har intet fået afvide omkring jordmoder.. intet overhoved..

Anmeld

7. februar 2011

ekzunz

Jeg var til jordemoder førstegang i uge 16-17 på Hillerød Hospital.

Her er et link hvor du kan læse lidt om det

http://www.hillerodhospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk_ObstetriskAfdeling/Foedeafdelingen/Graviditeten/HosJordemoderen/

Anmeld

7. februar 2011

170811

Det har jeg lige læsst, men skal man selv ringe og bestille tid eller får man et brev.

Anmeld

7. februar 2011

ekzunz

170811 skriver:

Det har jeg lige læsst, men skal man selv ringe og bestille tid eller får man et brev.

Jeg fik et brev dengang jeg ventede mine børn, men jeg ved jo ikke om det er lavet om.

Anmeld

7. februar 2011

ChatH

170811 skriver:

Hej tøser.

Hvornår var i til første jordmoder besøg? Gerne fra jer der har været på hillerød

Jeg er 12+5 og jeg har været til NF scanning. Har også fået et brev fra sygehuset om aftale i slutningen af maj, tænkte at dette var første jordmoder besøg, men har lige læst lidt, og det lyder da til at være pænt sent. Er jo i 6. måned der... Eller er det mon pga nedskæringer???

Hvornår fik i indkaldelse til første jordmoder besøg.

Du får et brev tilsendt når det er tid, hvor alle datoer står på

Anmeld

8. februar 2011

Majeha

Jeg var omkring 20. uge. Samme dag som MD-scanning. Meget rart, når nu man alligevel var på sygehuset

Fik også brev, om hvilken dag, jeg skulle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.