Mærke liv hver dag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Camumilla

Hej alle !

Jeg skriver fordi jeg er lidt urolig... Jeg begyndte at mærke liv for ca. en uge siden og det er bare så dejligt... Men men... Jeg sys ikke jeg mærkede noget igår og heller ikke idag... Jeg er 22-3, skal jeg være bekymret?? Eller er det først når man når længere hen ??

Hilsen Camilla...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Valle81

Camumilla skriver:

Hej alle !

Jeg skriver fordi jeg er lidt urolig... Jeg begyndte at mærke liv for ca. en uge siden og det er bare så dejligt... Men men... Jeg sys ikke jeg mærkede noget igår og heller ikke idag... Jeg er 22-3, skal jeg være bekymret?? Eller er det først når man når længere hen ??

Hilsen Camilla...

Først fra uge 27 ca skal du mærke hver dag

Anmeld

7. februar 2011

Camumilla

Valle81 skriver:

Først fra uge 27 ca skal du mærke hver dag

Tak for svar !

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

Camumilla skriver:

Hej alle !

Hilsen Camilla...

Det er helt normalt at man ikke mærker liv hver dag i starten. Det afhænger af hvordan babyen ligger.
Så træk du bare været roligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. februar 2011

Valle81

Camumilla skriver:

Tak for svar !

Det var så lidt når man starter med at mærke liv er det normalt at der går flere dage imellem og så bliver det hyppigere og hyppigere og mere og mere intens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.