Hejsa
Hvordan har i det med genbrug, loppemarkeder osv?
- Jeg synes det er fedt, og jeg håber et eller andet sted at jeg kan opstøve et godt loppemarked i weekenden (så hvis nogen kender et i nærheden af Amager så sig gerne til). for det er da vidst ved at være langt over et år siden jeg sidst var afsted, og kunne godt bruge lidt småting hist og her :D
Vi bor lige ud til et stor skraldsrum (vi har skakt i opgangen, og deri skal alt dagsrenovation) og jeg må indrømme at vi faktisk har haft fundet nogle gode ting deri :$ - en "rumdeler" som lige passer bag døren i soveværelset, til håndklæder, ekstra toiletpapir osv. En lille "køkkenreol" (sådan en med skuffe, flaskeholder og 2 hylder) og nu i dag en spisebordsstol...
Har med god samvittighed samlet det op dernede - og efter en grundig afvaskning er det nu i flittigt brug, og ingen kan se at det har været brugt før - det har ikke så meget som en skramme.
- bortset altså fra den stol jeg samlede op i dag, den har jeg hevet sædebetrækket af, og skal nu have købt et stykke fedt stof, så jeg får mig en ny stol her til computerbordet - det har vi nemlig manglet længe, og har bare ikke lige haft fundet den rette.
Nogle vil måske mene at det er for "ulækkert" at samle andres affald op, men jeg synes det er fedt at finde fuldstændig funktionsdygtige ting/møbler til ingen penge :D
Lige stolen tog jeg med op, påtrods af ødelagt betræk, men det er så fordi jeg ved det er en ting jeg alligevel ville have ændret, og fordi selvestolen og polstringen ikke fejler spor, men ellers er det kun 100% uskadte ting jeg tager med hjem :D
Andre der bare ikke kan gå forbi brugbare ting uden at skulle have dem med hjem - selvom det er fra "skralderummet"? :p
Anette
- som egentlig godt kan få lidt røde øre af at indrømme det :$ - ender muligvis som posedame...
Anmeld