Jordmoder besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Albatrossen

Hej idag er 1. jordmoder besøg overstået og er mildest talt en smule skuffet !

Hun spurgte om ingen ting og mærkede mig ikke på maven eller noget som helst, skrev bare en masse ting ned og så blev vi da ellers sendt hjem igen. For min skyld kunne hun have ringet til mig, det havde givet det samme resultat. Er i 15. uge og havde da måske forventet at man havde prøvet at høre hjertelyd. Har nogle venner der også er gravide, de havde 1. jordmoder besøg i 12. uge og de fik lov til det, og det er endda på samme hospital. nu skal jeg så først til jordmor i 28. uge syntes godt nok man er meget alene når man er gravid. Det ville være heelt ok hvis det iikke var 1. gang og man da generelt er lidt usikker på alt muligt.

Har et par spørgsmål, hvornår havde i 1. jordmoder besøg ?? Hørte i hjertelyd eller hvordan forløb det i det hele taget ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

malenecl

sælen skriver:

Hej idag er 1. jordmoder besøg overstået og er mildest talt en smule skuffet !

Hun spurgte om ingen ting og mærkede mig ikke på maven eller noget som helst, skrev bare en masse ting ned og så blev vi da ellers sendt hjem igen. For min skyld kunne hun have ringet til mig, det havde givet det samme resultat. Er i 15. uge og havde da måske forventet at man havde prøvet at høre hjertelyd. Har nogle venner der også er gravide, de havde 1. jordmoder besøg i 12. uge og de fik lov til det, og det er endda på samme hospital. nu skal jeg så først til jordmor i 28. uge syntes godt nok man er meget alene når man er gravid. Det ville være heelt ok hvis det iikke var 1. gang og man da generelt er lidt usikker på alt muligt.

Har et par spørgsmål, hvornår havde i 1. jordmoder besøg ?? Hørte i hjertelyd eller hvordan forløb det i det hele taget ??

Hmm, jeg tror det var ca i uge 14-15 jeg var til første jordemoder besøg og der snakkede vi kun. Vi snakkede om hvordan mig og min forlovedes barndom var og sådan. Men det kan jo være forskelligt fra person til person.

Men syntes da du skal høre din jordemoder om det.

Anmeld

7. februar 2011

170811

Tror det er meget normalt. Jeg skal ikke til jordmoder før jeg er i midten af 6. måned, så tror ikke der er så meget at mærke og røre ved. Alså det er måske ikke så relevant endnu, da der er længe til du skal føde. med ved det ikke..

Anmeld

7. februar 2011

AnneBJ

Mit første JDM besøg lå da jeg var 16+1. Vi snakkede kun, hun mærkede ikke på maven, jeg hørte ikke hjertelyd. Fik målt blodtryk og blev vejet, for at kunne obses pga. massiv kvalme.

Anmeld

7. februar 2011

Kofoed.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.