Holder vejret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Guldet

Hihi.. kom lige til at tænke og grine over en mærkelig vane jeg altid gør..

Når jeg er ude cykle og fx. cykler op af en bakke, og jeg cykler forbi nogle, holder jeg altid vejret. de skal i hvert fald ikke se jeg puster og puster.. hihi.. og når jeg er forbi dem, pyh så skal der trækkes luft igen..hihi

Har i nogle mærkelig ting i gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

helora

Hahaha. Jeg troede jeg var den eneste der gjorde det Hold fast hvor er det egentlig en åndssvag ting at gøre. Jeg ved ikke med dig, men jeg er i hvert fald helt ødelagt af iltmangel når jeg kommer op på toppen af bakken, fordi jeg har skulle holde vejret

Anmeld

7. februar 2011

Guldet

helora skriver:

Hahaha. Jeg troede jeg var den eneste der gjorde det Hold fast hvor er det egentlig en åndssvag ting at gøre. Jeg ved ikke med dig, men jeg er i hvert fald helt ødelagt af iltmangel når jeg kommer op på toppen af bakken, fordi jeg har skulle holde vejret

hihi...lol.. troede faktisk jeg var den eneste der gjorde det..hehe.. Ja pyhh  der skal trækkes noget luft ind bagefter..

Anmeld

7. februar 2011

LotteN

hehe, når nu du skriver det, så tror jeg faktisk også jeg gør det....

Nu kommer jeg i h vert fald helt sikkert til at ligge mærke til det når jeg cykler imorgen

Anmeld

7. februar 2011

Nea85

Hehe.. Sådan gør jeg også, især når jeg er ude at løbe og løber forbi nogle mennesker. Gad vide hvorfor man gør sådan, det er jo meget naturligt at man bliver forpustet, når man anstrenger sig

Anmeld

7. februar 2011

helora

LAURAS MOR skriver:

hihi...lol.. troede faktisk jeg var den eneste der gjorde det..hehe.. Ja pyhh  der skal trækkes noget luft ind bagefter..

Vi er sikkert flere end vi tror Jeg tror jeg vil til at lægge mærke til om mine medcyklister overhovedet trækker vejret når jeg cykler på arbejde i morgen

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Hvis jeg har tyggegummi i munden mens jeg skifter en lorteble... så skal tyggegummiet meget hurtigt ud..

Får sådan nogle grimme billeder i hovedet at bæ-dunst i mit tyggegummi

Anmeld

7. februar 2011

henh01

Når jeg afslutter et grin siger jeg altid ahhhh bagefter...

Anmeld

7. februar 2011

Guldet

LotteN skriver:

hehe, når nu du skriver det, så tror jeg faktisk også jeg gør det....

Nu kommer jeg i h vert fald helt sikkert til at ligge mærke til det når jeg cykler imorgen

HiHi..  du må lige opdatere imorgen

Anmeld

7. februar 2011

Guldet

Nea85 skriver:

Hehe.. Sådan gør jeg også, især når jeg er ude at løbe og løber forbi nogle mennesker. Gad vide hvorfor man gør sådan, det er jo meget naturligt at man bliver forpustet, når man anstrenger sig

Ja det er jo en naturlig ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.