Tiden går for langsomt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

mamiolvi

Karina1 skriver:

Så har jeg været ved lægen. Hun undersøgte mig, dog ikke blodprøve, men urintesten var igen idag negativ, øvøv. Men hun ville stadig ikke udelukke at jeg kunne være gravid.. Hm, det er sgu skruen uden ende det her, det føles i hvert fald sådan.

Det gjorde vildt ondt, når hun trykkede på maven, især i venstre side og det gjorde ondt lige midt på maven ligemeget hvor hun trykkede, mine øjne løb helt i vand, så ondt gjorde det

Jeg skal derop igen på fredag og undersøges igen, håber bare testen er positiv der

aii. hvor træls de ikke tog en blodprøve, hvad med en GY , kunne hun se noget der???
Glæder mig til update på fredag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Karina1

Hun lavede et skarp ved GY som skulle sendes ind til undersøgelse, men hun sagde ikke om der var noget at se, synes bare det tog ret lang tid før hun fandt livmoderhalsen

Men når hun trykkede et bestemt sted forneden gjorde det vildt ondt, det var en meget underlig oplevelse

Anmeld

8. februar 2011

SD21

Karina1 skriver:

Så har jeg været ved lægen. Hun undersøgte mig, dog ikke blodprøve, men urintesten var igen idag negativ, øvøv. Men hun ville stadig ikke udelukke at jeg kunne være gravid.. Hm, det er sgu skruen uden ende det her, det føles i hvert fald sådan.

Det gjorde vildt ondt, når hun trykkede på maven, især i venstre side og det gjorde ondt lige midt på maven ligemeget hvor hun trykkede, mine øjne løb helt i vand, så ondt gjorde det

Jeg skal derop igen på fredag og undersøges igen, håber bare testen er positiv der

Hmm. Det er underligt - Og rigtig irriterende ikke at vide noget som helst ! Jeg krydser fingre for at den bliver positiv. Men jeg kan ikke forstå hvorfor der ikke er blevet taget en blodprøve

Anmeld

8. februar 2011

Karina1

Synes jeg også s; Men kom selvfølgelig først til at tænke på det da jeg var på vej. Men så må de jo gøre det på fredag. Men går jo stadig i uvished om hvad der sker med mig

Anmeld

8. februar 2011

Christine

Karina1 skriver:

Synes jeg også s; Men kom selvfølgelig først til at tænke på det da jeg var på vej. Men så må de jo gøre det på fredag. Men går jo stadig i uvished om hvad der sker med mig

Jeg er lige kommet til at læse lidt med her.
Det ville være super skønt hvis du er gravid!! Når det så er sagt så tvivler jeg desværre meget på at en test ikke ville kunne måle HCG niveauet på nuværende tidspunkt, da niveauet jo netop topper omkring uge 9-10.
Sagde din læge overhovedet ikke hvad hun foretog sig til gyn. undersøgelse? For livmoderhalsen skal være blålig fra omkring 9. graviditetsuge og det er som regel det man tjekker ved første lægebesøg, altså for at konstatere graviditeten. HVis lægen avr i tvivl da du gik derfra så forstår jeg ikke hun ikke har sendt dig til scanning? Det er vist også meget normalt at brystvorterne bliver lidt mørkere eller evt. blålige. Og det er mine i hvert fald, det blev de omkring uge 9 også.

Endelig er der jo muligheden for selv at betale en scanning, jeg tror man kan købe scanning hos en jordemoder fra ca. 500 kr. og hvis du bor i nærheden kan jeg varmt anbefale dem der vist bare hedder Scanningsjordemødrene. Det er så selvfølgelig en noget kedelig scanning hvis du ikke er gravid...

Men held og lykke i hvert fald, skal nok  

Anmeld

8. februar 2011

Skytten0111

Secrets skriver:

Jo jo, men der går trods alt noget tid før livmoderen rent faktisk bevæger sig længere op (bliver stor nok) og giver mave Jeg prøver slet slet slet ikke at "sparke til dig", og håber virkelig den er der, men hold op, man kan få alt til at passe ind i billedet Det kan jo lige så vel være alm. vægtøgning. Igen, HÅBER virkelig for dig, men du skal bare passe på du ikke bliver for skuffet.

Skal lige tilføjes at da jeg var omkring de 10 uger henne, kunne mange af mine bukser heller ikke lukkes.. Ikke pga. en voksende mave, men fordi man er så oppustet i starten af graviditeten...

Anmeld

8. februar 2011

Frøken J.

Skytten0111 skriver:

Skal lige tilføjes at da jeg var omkring de 10 uger henne, kunne mange af mine bukser heller ikke lukkes.. Ikke pga. en voksende mave, men fordi man er så oppustet i starten af graviditeten...

Det er klart, men så er det jo netop pga. oppustethed og ikke baby, og oppustethed kan jo skyldes så mange andre ting end lige graviditet

Anmeld

8. februar 2011

Frøken J.

Skytten0111 skriver:

Det er klart, men så er det jo netop pga. oppustethed og ikke baby, og oppustethed kan jo skyldes så mange andre ting end lige graviditet

Anmeld

8. februar 2011

Skytten0111

Secrets skriver:

enig..

Anmeld

8. februar 2011

Skytten0111

Secrets skriver:

trådstarter siger intet sted at det er en graviditet, men påpeger blot at hendes bukser ikke kan lukkes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.