Karina1 skriver:
Synes jeg også s; Men kom selvfølgelig først til at tænke på det da jeg var på vej. Men så må de jo gøre det på fredag. Men går jo stadig i uvished om hvad der sker med mig 
Jeg er lige kommet til at læse lidt med her.
Det ville være super skønt hvis du er gravid!! Når det så er sagt så tvivler jeg desværre meget på at en test ikke ville kunne måle HCG niveauet på nuværende tidspunkt, da niveauet jo netop topper omkring uge 9-10.
Sagde din læge overhovedet ikke hvad hun foretog sig til gyn. undersøgelse? For livmoderhalsen skal være blålig fra omkring 9. graviditetsuge og det er som regel det man tjekker ved første lægebesøg, altså for at konstatere graviditeten. HVis lægen avr i tvivl da du gik derfra så forstår jeg ikke hun ikke har sendt dig til scanning? Det er vist også meget normalt at brystvorterne bliver lidt mørkere eller evt. blålige. Og det er mine i hvert fald, det blev de omkring uge 9 også.
Endelig er der jo muligheden for selv at betale en scanning, jeg tror man kan købe scanning hos en jordemoder fra ca. 500 kr. og hvis du bor i nærheden kan jeg varmt anbefale dem der vist bare hedder Scanningsjordemødrene. Det er så selvfølgelig en noget kedelig scanning hvis du ikke er gravid...
Men held og lykke i hvert fald, skal nok
Anmeld