Facebook.... Venner I kender eller ej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. september 2008

Pia.

Nu er der jo en del af jer piger der er inde på facebook .... Nu er jeg lidt nysgerrig...

Har I venner I ikke kender ???

Syntes mange af mine venner har nogen som er kendte eller som de slet ikke kender, men hvor personen bare søgte venskab og så accepterede de....
De venner som jeg mindst kender må jo være jer som jeg aldrig har sat rigtig ansigt på men ellers kender jeg mine venner som jeg har på facebook, nogen selvfølgelig mere end andre....

Hov forresten - jeg holder mig da ikke helt til sandheden har faktsike en ven jeg ikke kender, en som søgte venskab da jeg kommenterede hans lækre stemme... (L) ...

(H)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

moniquesmor

hans stemme..?

nej jeg har kun venner, der inde men mange af dem har jeg ikke set i 100 år men dejligt af snakke med dem igen(L)

Anmeld

25. september 2008

Skovurt

Hej Pia

Ja, jeg har folk jeg ikke rigtig kender - nemlig folk herinde fra...
Udover det har jeg jo så venner af min kæreste - som jeg også har mødt og snakket med, men vil jo ikke sådan umiddelbart sige at jeg er "venner" med dem irl - det er hans venner :P

Derudover er der jo så alle dem tilbage fra folkeskolen osv, som jeg ikke har set i 100 år, men som jeg jo kender fra dengang :D

Anette
- som ikke har en eneste kendt på sin venneliste ;)

Anmeld

25. september 2008

Mette+Mathias

Jeg har kun venner derinde, men undt. af 2. Den ene er en amerikansk kvinde som gerne ville være venner med nogle danskere, så det er hun så nu ;)

Den anden - tihi - er en som jeg ansøgte om venskab med, da jeg troede jeg havde gået i klasse med hende. Jeg synes stadig hun ligner på billedet, men nu har jeg fundet den rigtige Gitte:$

Anmeld

25. september 2008

Fam. Madsen

hej jeg har venner der inde fra efter skolen og venner som jeg snakker med..

så det må blive kun nogen jeg kender:D

Anmeld

25. september 2008

twinboys

Jeg har venner derinde, jer og gamle skolevenner ... Så en enkelt jeg ikke kender... Men ved sørme ikke hvordan jeg får hende ud derinde fra...

Majbritt(H)

Anmeld

25. september 2008

Fam. Madsen

twinboys skriver:

Jeg har venner derinde, jer og gamle skolevenner ... Så en enkelt jeg ikke kender... Men ved sørme ikke hvordan jeg får hende ud derinde fra...

Majbritt(H)

jeg mener at du kan blokker hende der inde:D

Anmeld

25. september 2008

SaNiNa

Har kun venner som jeg kender og så jer tøzer...

Anmeld

25. september 2008

twinboys

ungmor2008 skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

jeg mener at du kan blokker hende der inde:D

Okay...

Tak tak

Majbritt(H)

Anmeld

25. september 2008

wamse

Jeg har kun venner jeg kender der inde;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.