William som model :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Tvillingemor80

sikke nogle øjne :O har aldrig set noget lingende !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

*Sofie*

Hold da op, nogle dejlige billeder!
Hvor er din søn bare skøn! Og sikke nogle fantastiske øjne han har!

Anmeld

7. februar 2011

TineA

smillaluna skriver:

Det kan virkelig godt betale sig at gå til en dygtig fotograf og gi det mere for billederne.

Er helt vild med de der små "strittere" han har i sit hår, især på de første billeder. Det ser mega kært ud

Ja, mon ikke at det kan betale sig Vi er så glade for, at vi gjorde det! Hehe, ja vi havde prøvet at ligge håret ned i dagens anledning, men det hår har bare sit eget liv altså Det er sgu sjovt! Men igen tak for de søde ord

Anmeld

7. februar 2011

TineA

amandamh skriver:

sikke nogle øjne :O har aldrig set noget lingende !

Hehe, det er sjovt som folk altid siger "Neeeeej, nogle store øjne og noget vildt hår" Det er ALTID det første der bliver kommenteret! Han er bare en blandig af hans far og mig, da jeg var bebs havde jeg de samme øjne og da min mand var lille havde han det samme hår

Anmeld

7. februar 2011

TineA

*Sofie* skriver:

Hold da op, nogle dejlige billeder!
Hvor er din søn bare skøn! Og sikke nogle fantastiske øjne han har!

Tusinde tak Jeps, han har kronisk stirre-face Men som skrevet herover, så havde jeg de samme øjne da jeg var bebs

Anmeld

7. februar 2011

Tvillingemor80

W010910 skriver:

Hehe, det er sjovt som folk altid siger "Neeeeej, nogle store øjne og noget vildt hår" Det er ALTID det første der bliver kommenteret! Han er bare en blandig af hans far og mig, da jeg var bebs havde jeg de samme øjne og da min mand var lille havde han det samme hår

Det ikke så tit man siger det om drenge, men han er jo ikke bare lækker, sød eller chamerende - han er jo virkelig smuk !

Anmeld

7. februar 2011

TineA

amandamh skriver:

Det ikke så tit man siger det om drenge, men han er jo ikke bare lækker, sød eller chamerende - han er jo virkelig smuk !

Åååååårh 1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.