Thailand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Lullaby

Så er det blevet besluttet at sommeren 2012 tager vi til Thailand. Men men, er der nogen herinde der har erfaringer mht at bo forskellige steder osv? Ungerne vil være 4 og 7 på dette tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Lady Marion <3

Lullaby skriver:

Så er det blevet besluttet at sommeren 2012 tager vi til Thailand. Men men, er der nogen herinde der har erfaringer mht at bo forskellige steder osv? Ungerne vil være 4 og 7 på dette tidspunkt

Sommer er et dårligt tidspunkt at rejse til Thailand , det er regntid ,, Det er bedst at være i Thailand i jan-marts ..

Jeg vil kart anbefale at bo på Phuket ,,

I Karon eller Cata .. Patong er en fed by men ville ikke bo der med så små børn

Anmeld

7. februar 2011

Mussen2

Lullaby skriver:

Hvor skal i hen i Thailand

Anmeld

7. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har ingen erfaringer med at have 2 børn med på "rundrejse" i Thailand hvor man er på forskellige steder - MEN! Min far og hans kone har været i Thailand 8-10 gange og enkelte gange MED børn. De frarådede os at "flytte rundt" når vi har børn med (vi skal derned i dec/jan i år). Det bliver alt for besværligt i længden, og det er meget nemmere uden børn. Men det er sikkert et individuelt spørgsmål hvad man er til.

Men vi har ihvert fald valgt at booke et hotel på Kata Beach på Phuket imens vi er afsted... også vil vi tage på udflugter derfra, så vi har en fast "base" - også for børnenes skyld.

Anmeld

7. februar 2011

Lullaby

Muffi<3 skriver:

Sommer er et dårligt tidspunkt at rejse til Thailand , det er regntid ,, Det er bedst at være i Thailand i jan-marts ..

Jeg vil kart anbefale at bo på Phuket ,,

I Karon eller Cata .. Patong er en fed by men ville ikke bo der med så små børn

Det er bare ikke en mulighed desværre

Anmeld

7. februar 2011

Lullaby

Mussen2 skriver:

Hvor skal i hen i Thailand

Aner det ikke

Anmeld

7. februar 2011

Lullaby

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har ingen erfaringer med at have 2 børn med på "rundrejse" i Thailand hvor man er på forskellige steder - MEN! Min far og hans kone har været i Thailand 8-10 gange og enkelte gange MED børn. De frarådede os at "flytte rundt" når vi har børn med (vi skal derned i dec/jan i år). Det bliver alt for besværligt i længden, og det er meget nemmere uden børn. Men det er sikkert et individuelt spørgsmål hvad man er til.

Men vi har ihvert fald valgt at booke et hotel på Kata Beach på Phuket imens vi er afsted... også vil vi tage på udflugter derfra, så vi har en fast "base" - også for børnenes skyld.

Jeg mente heller ikke at vi ville rejse rundt. Men om der var steder som var bedre at bo end andre

Anmeld

7. februar 2011

Mussen2

Lullaby skriver:

Aner det ikke

Thailan er jo et stort land og rigtig børnevenligt. Jeg ville dog holde mig fra nord Thailand, hvor Malaria er udbredt i nabolandene. Så jeg ville tage til den sydlige del. HVor længe skal i være væk, skal det være dase ferie eller eventyr?

Anmeld

8. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Lullaby skriver:

Jeg mente heller ikke at vi ville rejse rundt. Men om der var steder som var bedre at bo end andre

Ok men så har jeg misforstået dig

Vi har fået anbefalet Kata beach og Koh samui som gode steder med børn

Anmeld

8. februar 2011

Pullemulle

Lullaby skriver:

Jeg har kun været i Thailand én gang. Jeg boede på Kamala Beach i Phuket og det kan helt sikkert anbefales Det er et stille og roligt sted hvor der ikke er fest til langt ud på natten. Når man når de sene aftentimer, nærmer sig midnat, er der ro. Et godt sted for børnefamilier vil jeg mene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.