christiania for eller i mod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: christiania for eller mod

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.208 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. september 2008

moniquesmor

hej alle i skønne mennesker..

ville gerne høre jers holdning til christiania..
skal det bare lukkes eller må det godt ligge der..

nu tænker jeg ikke på hash der inde men mere cafeer og de skønne nartur områder...:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Fam. Madsen

jeg synes helt klart at de skal blive der..

det er jo et skønt sted og komme, kommer der godt nok ikke så tit når jeg nu bor i jylland, men når jeg er i københavn skal jeg helt sikker lige forbi og kigge:D:D

det sker ikke så tit men det sker...:D:D

hvad synes du selv??

Anmeld

25. september 2008

Honningblomst

Jeg tænker lidt hvorfor det skulle væk?? Kunne komme på mange andre steder som gerne måtte ryddes først...;)

Anmeld

25. september 2008

moniquesmor

jeg er for.. jeg har hvad der med børnehave..
og jeg har kommet der meget med min venner på cafe nemo land.. skal lige siges af jeg ikke ryger..
så jeg kommer der kun for hyggenskyld..
og jeg elsker det jeg har også hvad der et par gange med monique men mest fordi monique´s "onkel" bor der inde, men synes det er et fantasik sted

Anmeld

25. september 2008

wamse

Jeg er helt klart for, men skal altså sige at jeg ikke personligt har været der, det er jo ikke lige det der ligger tættest på her. Men jeg er af princip for hele modellen der over, og var imponeret over at de havde et lille samfund der over, med love og orden. Synes faktisk at det er et stort tab at det ikke bare kan få lov til at eksistere som det var.

Anmeld

25. september 2008

MorCamilla

Jeg tror at det var et fedt sted for dem at bo. Og forstå ikke helt hvorfor det skulle rydes... Så jeg er for...

Anmeld

25. september 2008

M&F&C

Jeg er for !
Ryddes - hvorfor ?!

Anmeld

25. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er for. Har været på visit nogle få gange og synes det er et hyggeligt sted. For min skyld måtte de også gerne beholde pusherstreet, for så var der i det mindste styr på hvor hashen er. Ikke bare spredt udover Kbh og i "fri" handel.

(H)

Anmeld

25. september 2008

Pia.

Jeg er klart for... har siddet der inde mange gange og hygget (man behøver ikke ryge hash for at hygge der inde) men jeg har taget min uddannelse i det "store københavn" ;) og fik den gang en god ven og vi tog tit der ind om fredagen og hyggede os....

Knus Pia, som bare tror det vil sprede sig (endnu mere) til hele byen hvis Christiania lukker og slukker helt...

Anmeld

25. september 2008

Heidi.

Er også for.. Er opvokset på Amar´og det er lissom bare en del af det;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.