Ååårhh se

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

TbCp

Liva har lavet en tegning til mig.

"En snemand med en ballon i hånden"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Klitgaard

Hvor er den fin det er ret stort når de laver sådan nogle fine tegninger hvor man rigtig kan hvad det er. oskar har en tegning til at hænge i børnehaven hvor han tegnet sin familie (os 5 herhjemme)den er så sød og jeg var ved at tude da jeg så den .

Anmeld

7. februar 2011

ooo

Hvor er den fin. Hun er omtrent lige så god til at tegne som mig

Jeg synes at Liva virker som en ret kunstnerisk pige, er jeg helt forkert på den når jeg mener det?

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Klitgaard skriver:

Hvor er den fin det er ret stort når de laver sådan nogle fine tegninger hvor man rigtig kan hvad det er. oskar har en tegning til at hænge i børnehaven hvor han tegnet sin familie (os 5 herhjemme)den er så sød og jeg var ved at tude da jeg så den .

Århhh hvor sødt.

Ja det er bare rigtig skægt når man rent faktisk kan se hvad det forestiller

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Metchen skriver:

Hvor er den fin. Hun er omtrent lige så god til at tegne som mig

Jeg synes at Liva virker som en ret kunstnerisk pige, er jeg helt forkert på den når jeg mener det?

Jo det vil jeg sige hun er, hun elsker at male, tegne, klippe, klistre osv.

Siden igår er der nok blevet produceret omkring 15 malerier herhjemme + en stak tegninger her til aften.

Anmeld

7. februar 2011

ooo

TbCp skriver:

Jo det vil jeg sige hun er, hun elsker at male, tegne, klippe, klistre osv.

Siden igår er der nok blevet produceret omkring 15 malerier herhjemme + en stak tegninger her til aften.

Det er ret imponerende. Min søster har krise over at hendes søn på 5 ikke kan tegne, så hver aften, når min niece på 7 laver lektier, så skal han tegne. Og han synes det er fis i en hornlygte, for at sige det mildt.

Nogle børn elsker vist bare at være krea, mens andre ikke er til at tegne, klippe og klistre. Han tilhører klart den sidste kategori...

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Metchen skriver:

Det er ret imponerende. Min søster har krise over at hendes søn på 5 ikke kan tegne, så hver aften, når min niece på 7 laver lektier, så skal han tegne. Og han synes det er fis i en hornlygte, for at sige det mildt.

Nogle børn elsker vist bare at være krea, mens andre ikke er til at tegne, klippe og klistre. Han tilhører klart den sidste kategori...

Nej det er bare ikke alle børn der gider det, sådan er det jo.... det er jo det samme med os voksne.

Min mor tegner meget, jeg elsker at male, min lillebror er sindsygt god til at tegne og Liva elsker det så tror vi har et krea-gen i familien

Anmeld

7. februar 2011

JustAnotherName

Waow, hvor er Liva god til at tegne    Super sød tegning!!

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Waow, hvor er Liva god til at tegne    Super sød tegning!!

Ja jeg synes også bare den er så fin...

det skal dog lige siges at vi også får utrolig mange tegninger hvor vi simpelthen ikke kan se havddet skal forestille

Anmeld

7. februar 2011

JustAnotherName

Ja jeg synes også bare den er så fin...

det skal dog lige siges at vi også får utrolig mange tegninger hvor vi simpelthen ikke kan se havddet skal forestille

Sådan er alle Bianca's tegninger stadig. Man kan dog sagtens se ansigter.
Hun har tegnet en ballon også, hvor det rigtigt nok også lignede.
Men ellers er det bare sådan nogle krusseduller "det er en lampe" og "dét er en krabbe"  Hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.