Råmælk og brystspændinger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har egentlig altid troet, at den råmælk der kan dryppe fra ens bryst under graviditet, ville være klart... De sidste par dage har jeg dog oplevet at det har været helt mælkehvidt/flødefarvet, det der er kommet... Har 8 uger til termin på onsdag, så ville lige høre om der er andre der har oplevet et "farveskift" i råmælken så langt henne i graviditeten???

Så har jeg om aftenen de vildeste brystspændinger, det føles nærmest som små mælkeknuder på begge bryster

Erfaringer modtages gerne... Det skal siges det er barn nr. 2 jeg venter - har bare ikke oplevet det på samme måde med nummer 1...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Jeg har egentlig altid troet, at den råmælk der kan dryppe fra ens bryst under graviditet, ville være klart... De sidste par dage har jeg dog oplevet at det har været helt mælkehvidt/flødefarvet, det der er kommet... Har 8 uger til termin på onsdag, så ville lige høre om der er andre der har oplevet et "farveskift" i råmælken så langt henne i graviditeten???

Så har jeg om aftenen de vildeste brystspændinger, det føles nærmest som små mælkeknuder på begge bryster

Erfaringer modtages gerne... Det skal siges det er barn nr. 2 jeg venter - har bare ikke oplevet det på samme måde med nummer 1...

Knus

Det er vist meget forskelligt hvad farve det råmælk kan være, mit har både været hvid/gulligt og gennemsigtigt I min første graviditet startede det med at dryppe omkring uge 25 mener jeg, og der har så hele tiden kunnet komme noget ud efterjeg stoppede amningen med min datter så nu er det igang igen i min anden graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.