Ynk ynk !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Thereseh

Den der har opfundet komboen "diarré og hoste", sku' seriøst ha' en røvfuld!!!

Er der nogen der har nogle gode råd mod dårlig mave ? Hosten og forkølelsen, kan jeg leve med.
Jeg spiser grove kiks, banan, æbler, drikker cola, ribena, vand og har spist knorr koppen (mega højt saltindhold).  

På tredje døgn, ligger jeg vandret. Når lige at spise lidt, for så at skulle på det lille hus.... Fandt heldigvis nogle vådservietter fra en baby-pakke, som nu er meget rare, efter at Lambi føles som sandpapir 

Kæresten har været så sød at arbejde hjemmefra i dag, og har forkælet mig med blomster og dameblade. 

Det er godtnok frustrerende når man så gerne vil spise når blodsukkeret falder, og det hele som kommer ud igen  Har tabt 2 kg på tre døgn, og ved det er væske, og at Spunken har det godt. Han sparker i hvert tilfælde en masse 

Nå, jeg må hellere drikke lidt mere. 

Ville bare ynke....sorry...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

samantha1986

Prøv med det der hedder husk.

Det kan købes i de fleste daglig varer butikker eller apoteket.

Jeg lider af irritabel tyktarm og døjer i perioder med dårlig mave og det hjælper. til at begynde med kan du godt få dårlig mave men så stopper det

Anmeld

7. februar 2011

Lone Jakobsen

ristet toast, eller revet æble er gamle husråd.

Anmeld

7. februar 2011

Rebecca55

Thereseh skriver:

Den der har opfundet komboen "diarré og hoste", sku' seriøst ha' en røvfuld!!!

Er der nogen der har nogle gode råd mod dårlig mave ? Hosten og forkølelsen, kan jeg leve med.
Jeg spiser grove kiks, banan, æbler, drikker cola, ribena, vand og har spist knorr koppen (mega højt saltindhold).  

På tredje døgn, ligger jeg vandret. Når lige at spise lidt, for så at skulle på det lille hus.... Fandt heldigvis nogle vådservietter fra en baby-pakke, som nu er meget rare, efter at Lambi føles som sandpapir 

Kæresten har været så sød at arbejde hjemmefra i dag, og har forkælet mig med blomster og dameblade. 

Det er godtnok frustrerende når man så gerne vil spise når blodsukkeret falder, og det hele som kommer ud igen  Har tabt 2 kg på tre døgn, og ved det er væske, og at Spunken har det godt. Han sparker i hvert tilfælde en masse 

Nå, jeg må hellere drikke lidt mere. 

Ville bare ynke....sorry...

Et gammelt husmorråd er revne æbler og ja de skal rives, men spørg mig ikke hvorfor !!!! Husk fra matas kan også være godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.