August's dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Sommerfuglelarven

Her er mit 2. forsøg (3. hvis man tæller min første med, men det var bare en hurtig tester) med fondant. Et sødt vennepar ville meget gerne have at jeg lavede kagen til deres søns dåb, som skulle være med hindbærmousse og tobleronecreme og enkelt pyntet, ellers havde jeg frit slag

Den kiksede lidt for mig, men alt i alt er jeg godt tilfreds, både venneparret og gæsterne var helt vilde med kagen, både smag og udseende - så det har givet mig mod til at kaste mig ud i fondant igen

Kopkagerne er bare chokolademuffins og vaniliemuffins, nogle med tobleronecreme og andre med nutellacreme og nogle med fondant.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

sismofutten

Sommerfuglelarven skriver:

Her er mit 2. forsøg (3. hvis man tæller min første med, men det var bare en hurtig tester) med fondant. Et sødt vennepar ville meget gerne have at jeg lavede kagen til deres søns dåb, som skulle være med hindbærmousse og tobleronecreme og enkelt pyntet, ellers havde jeg frit slag

Den kiksede lidt for mig, men alt i alt er jeg godt tilfreds, både venneparret og gæsterne var helt vilde med kagen, både smag og udseende - så det har givet mig mod til at kaste mig ud i fondant igen

Kopkagerne er bare chokolademuffins og vaniliemuffins, nogle med tobleronecreme og andre med nutellacreme og nogle med fondant.

Hvor ser det bare fint ud - det kan du rolig være stolt af :-)

Anmeld

7. februar 2011

Sommerfuglelarven

sismofutten skriver:

Hvor ser det bare fint ud - det kan du rolig være stolt af :-)

Tak skal du have

Anmeld

7. februar 2011

Susan1978

ej ja den er da bare mega fin. flotte farver.. er vilde med dem.

og fantastisk ide med muffins til.

tror jeg vil lave samme koncept til den dåbskage jeg skal lave til marts.. altså at have nogle muffins ved siden af, for det er ikke alle børn der er så vilde med kager med snask i. :-)

Anmeld

7. februar 2011

Anne G

Hold da op hvor er den bare rigtig flot.. Virkelig flotte farver  

Anmeld

8. februar 2011

Pige2009

Den er fin

Anmeld

8. februar 2011

Sommerfuglelarven

Susan1978 skriver:

ej ja den er da bare mega fin. flotte farver.. er vilde med dem.

og fantastisk ide med muffins til.

tror jeg vil lave samme koncept til den dåbskage jeg skal lave til marts.. altså at have nogle muffins ved siden af, for det er ikke alle børn der er så vilde med kager med snask i. :-)

Det var netop for børnenes skyld at der var lavet cupcakes også, men de få børn der var, ville nu gerne have af den store kage også - så det endte med at folk både fik muffins og et stykke af den store

Anmeld

8. februar 2011

Mai-pigen

Sommerfuglelarven skriver:

Så fiin...og lækre cupcakes...

Anmeld

8. februar 2011

Manakauapo

Hvor er den fin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.