Nyt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Miia90

Heej piger. så har jeg været til scanning imorges kl 8.30. 

jeg har fået  for at starte på Gonal-f 900IE Stadigvæk forsætte med min næsespaey men kun 2 pust i døgnet

skal på næstved sygehus og på fredag og have taget blodprøver og derefter over til min gynækolog og scannes igen

jeg skal starte med og give mig selv 112 1/5 enhed!

Men puha jeg har det dårligt med og skulle lyve over for dem jeg arbejder sammen med. jeg er i løntilskudsjob i hjemmeplejen. hvor meget fravær fra i næste uge

Mia som er totalt baby syg for tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Miia90

til jeR der har taget gonal-f.

hvordan er det med påstart af første dosis, men gynækolog sagde noget om jeg skulle flytte pilen hen på et eller andet???? og så stikke også bagefter over på 112 1/5 enhed også stikke igen. Men det var kun idag.

Anmeld

7. februar 2011

baby84

Miia90 skriver:

til jeR der har taget gonal-f.

hvordan er det med påstart af første dosis, men gynækolog sagde noget om jeg skulle flytte pilen hen på et eller andet???? og så stikke også bagefter over på 112 1/5 enhed også stikke igen. Men det var kun idag.

spændende..det kræver lige lidt nosser at stikke første gang, men det kan slet ikke mærkes så det er bare at få det overstået

Nå men du skal vist sætte nålen på og derefter stille den på 37,5, hvilket er mindste dosis. Derefter trækker du den ud det den kan og skyder denne bette dosis ud i vasken. bagefter stiller du den på det rigtige 112,5 hiver den ud og stikker.

Held og lykke udviklingen af tilpas mange fine æg

Anmeld

7. februar 2011

Miia90

baby84 skriver:

spændende..det kræver lige lidt nosser at stikke første gang, men det kan slet ikke mærkes så det er bare at få det overstået

Nå men du skal vist sætte nålen på og derefter stille den på 37,5, hvilket er mindste dosis. Derefter trækker du den ud det den kan og skyder denne bette dosis ud i vasken. bagefter stiller du den på det rigtige 112,5 hiver den ud og stikker.

Held og lykke udviklingen af tilpas mange fine æg

Mange tak for dit svar søde.  jeg fik det bare til og skulle stikke 2gange idag 37.5 ogs¨bagefter 112.5 bare idag som opstart

måske jeg har hørt forkert

Anmeld

7. februar 2011

Putomanen

Jeg ville lige ønske dig held og lykke med det

Hvad angår dit arbejde, så kan jeg godt forstå dig, det er ikke sjovt med alt det fravær. Vi har også snakket om herhjemme, at vi er nødt til at fortælle det til min arbejdsplads, når vi går i gang. Det er bare nemmere for os..

Anmeld

7. februar 2011

Lisbeth1985

Miia90 skriver:

Heej piger. så har jeg været til scanning imorges kl 8.30. 

jeg har fået  for at starte på Gonal-f 900IE Stadigvæk forsætte med min næsespaey men kun 2 pust i døgnet

skal på næstved sygehus og på fredag og have taget blodprøver og derefter over til min gynækolog og scannes igen

jeg skal starte med og give mig selv 112 1/5 enhed!

Men puha jeg har det dårligt med og skulle lyve over for dem jeg arbejder sammen med. jeg er i løntilskudsjob i hjemmeplejen. hvor meget fravær fra i næste uge

Mia som er totalt baby syg for tiden

Ihh, hvor er det spændende for jer Jeg håber, at det kommer til at gå godt og at resultatet bliver en smuk lille bebs

Du ved, at jeg er her, hvis du har spørgsmål ell.lign.

Anmeld

7. februar 2011

baby84

Mange tak for dit svar søde.  jeg fik det bare til og skulle stikke 2gange idag 37.5 ogs¨bagefter 112.5 bare idag som opstart

måske jeg har hørt forkert

hmm jeg har lige spurgt manden og han er som jeg næsten 100% på at de 37,5 skulle ud i vasken for at sætte sprøjten igang eller rense måske.

Det gjorde jeg i hvert fald og tænker heller ikke det giver mening hvis du sku stikke to gange. Hvis de ville give dig 150 (112,5 +37,5) havde de vel bare bedt dig sætte den på 150.

Håber du finder ud af det

Anmeld

7. februar 2011

Chiggi

Det er rigtigt med de 37,5 IE at de skal ud i vasken. Det er luft, der skal ud af sprøjten og ikke ind i dit maveskind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.