Wheely bug?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2008

Katjaro

Køb den :)) Vi købte en da Dicte var 1,5 år (hun fik den i julegave) og den dag i dag kan hun stadigvæk finde på at tage en tur på "Brumle" Og den er i dag stort set lige så pæn som den var for 2,5 år siden. Da en af de oprindelige indehavere af Carla og Co var pædagogvikar i Dictes vuggestue, så var de endda så heldige at have et par wheely'er dernede. Og de blev brugt flittigt. knus katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

A.I.G.

Augusta har brugt sin siden hun var knap 1 år og stadig i dag hvor hun lige er blevet 3 år, hendes lillesøster på 10 mdr er også dybt forelsket i den.
Så jeg overvejer endda om vi skal have endnu en....

Du fortryder ikke købet, og så er det dejligt at den er fed at se på......

Anette

Anmeld

9. august 2010

tezlarsen

Hejsa

Ved godt det er et lidt gammelt indlæg, men til eventuelle interesserede sælger Elverbørn.dk de originale Wheely Bugs kr. 150,- billigere end de fleste andre. I kan se dem her: http://www.elverborn.dk/forhandler/wheely-bug.html

Venlig hilsen Dorthe (ejer af Elverbørn.dk)

Anmeld

9. august 2010

3xM

vi har også lige bestilt en fra england...der er helt sikkert lidt sparet

Anmeld

13. september 2011

pw

Jeg kan sige at de har nogle gode priser ved http://maxilegetoj.dk/
Du kan få en lille wheely bug for 589kr og en stor wheely bug for 619kr.

De kan ikke betale sig at købe den i UK, hvis der er fejl eller anden form for reklamation, så er der lagt at sende den tilbage til UK, og den fragt skal man selv betal.

Anmeld

13. september 2011

meem

De har dem i Ønskebørn i Fredericia.. så mon ikke alle Ønskebørn butikker sælger dem ?

Anmeld

26. januar 2012

Lise Andersen

Vær lige yderst opmærksom på hvor i køber jeres wheely bug. Hvis i vil benytte Jer af dansk garanti skal i have købt dem i Danmark. Det betyder også i skal have det godkendte Carla og Co stempel under jeres wheely bug - ellers kan i risikere en wheely bug som er i noget dårligere forfatning end vi håber her i DK.

Jeg fik selv hele smøren af en jeg kender, som netop har købt den ægte wheely bug og sjovt nok også i Fredericia. Men ikke hos Ønskebørn. Men derimod hos Legehjulet.dk

De kære små er jo ligeglade - men os gamle tosser tænker jo på den slags skal være i orden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.