bebsi's størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

JuliaNielsen

Hej TøZer <3

Jeg kunne jo godt tænke mig at starte med at købe baby tøj nu, jeg har købt et sæt i str 50 men har ingen ide om hvad man skal købe til en nyfødt, ved selvfølgelig godt det kan svinge lidt,.

Men råd tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Moar2011

JuliaNielsen skriver:

Hej TøZer <3

Jeg kunne jo godt tænke mig at starte med at købe baby tøj nu, jeg har købt et sæt i str 50 men har ingen ide om hvad man skal købe til en nyfødt, ved selvfølgelig godt det kan svinge lidt,.

- du skal nok tænke på hvad månede du føder i

Anmeld

7. februar 2011

JuliaNielsen

JuliaNielsen skriver:

Hej TøZer <3

Er sat til 30 Juli

Anmeld

7. februar 2011

Rockertand

HVIS du får (det ved du jo af gode grunde ikke) et gennemsnitsbarn, så kommer du ikke til at bruge str. 50.

De fleste starter ud i str. 56, og der ligger de 1-2 uger, og så rykker de i str. 62.

Lad være med at købe alt for meget - det er bedre at afvente og se, om du får et gylpebarn/for tidligt født/meget stort barn og så købe ud fra behovet.

Ved godt, at det er svært at lade være med at købe ind, men både nu og sidenhen og om 50 år vil der være åhh-hvor-sødt-tøj, og du kan alligevel ikke købe det hele

Anmeld

7. februar 2011

B&J

vi havde købt 5 sæt i størrelse 50 da vi troede han ikke ville kunne passe det da de skønnede ham til af veje 4kg også en masse i 56 men vi blev snyt af den lille nuller han kom ud som 2810 og måtte ud og købe en masse i størrelse 50 det er super svært man ved jo slet ikke hvor hurtigt de vokser og hvor længe de har lige den størrelse

Anmeld

7. februar 2011

JuliaNielsen

B&J skriver:

vi havde købt 5 sæt i størrelse 50 da vi troede han ikke ville kunne passe det da de skønnede ham til af veje 4kg også en masse i 56 men vi blev snyt af den lille nuller han kom ud som 2810 og måtte ud og købe en masse i størrelse 50 det er super svært man ved jo slet ikke hvor hurtigt de vokser og hvor længe de har lige den størrelse

:-) Hehe,. Jammen så kan man da sige i havde en masse til han voksede :-)

Men vil 50 være fin størrelse ca ?

Anmeld

7. februar 2011

B&J

JuliaNielsen skriver:

:-) Hehe,. Jammen så kan man da sige i havde en masse til han voksede :-)

Men vil 50 være fin størrelse ca ?

den var lidt for stor man han vejede 2810

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

JuliaNielsen skriver:

Hej TøZer <3

Jeg ville købe et par sæt i str. 50 og et par i 56 og så vente med at købe mere til du har født Laura vejede 4200 gram ved fødslen og startede i en 56

Anmeld

7. februar 2011

B&J

men jeg vil købe lidt i 50 resten 56 det kan altid bukkes

Anmeld

7. februar 2011

FrkLarsen

Emilie brugte str 50 i 3-4 uger, hun vejede 3000g og var 51cm da hun blev født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.