Kan man slette debatindlæg i ens egen profil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har oprettet min profil som anonym, da PB er en hemmelighed for familie og venner og man jo sagtens kende nogle herinde.

Efterhånden får man dog svaret på mange debatindlæg og oprettet mange debatindlæg, som måske kan afsløre hvem man er.  Så mit spørgsmå er, kan man slette disse inde på ens egen profil?? Altså så det ikke fremgår af ens profil hvad man har svaret på og hvilke debatindlæg man har oprettet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Jeg har oprettet min profil som anonym, da PB er en hemmelighed for familie og venner og man jo sagtens kende nogle herinde.

Efterhånden får man dog svaret på mange debatindlæg og oprettet mange debatindlæg, som måske kan afsløre hvem man er.  Så mit spørgsmå er, kan man slette disse inde på ens egen profil?? Altså så det ikke fremgår af ens profil hvad man har svaret på og hvilke debatindlæg man har oprettet?

Jeg mener du kan skjule det for "ikke-venner" men muligvis kun hvis du er plusmedlem... 

Det du skriver som anonym er der ingen der kan gå ind og finde jo, så går ud fra du mener det du har skrevet som ikke-anonym?

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg mener du kan skjule det for "ikke-venner" men muligvis kun hvis du er plusmedlem... 

Det du skriver som anonym er der ingen der kan gå ind og finde jo, så går ud fra du mener det du har skrevet som ikke-anonym?

Ja, jeg mener selvfølgelig de indlæg jeg har skrevet som ikke-anonym.

Anmeld

7. februar 2011

Stumpen

Som plusmedlem kan du skjule dem for dem som ikke er dine venner..

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Som plusmedlem kan du skjule dem for dem som ikke er dine venner..

Jeg er ikke plus-medlem.

Anmeld

7. februar 2011

Stumpen

Anonym skriver:

Jeg er ikke plus-medlem.

Så kan du ikke gøre det..

Anmeld

7. februar 2011

AnneBJ

Men det er kun brugere som er logget ind der kan se listen. Ellers er alternativet at blive plusmedlem

Anmeld

7. februar 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad PB er (troede det var en forkortelse på blodprøve) Men går ud fra, at det er noget med at I prøver at blive gravide. Men tænker, at der jo skal en del "detektiv -arbejde" til for at man gidder gå rundt på andres profiler osv, for at tjekke om de prøver at få et barn.

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Jeg ved ikke hvad PB er (troede det var en forkortelse på blodprøve) Men går ud fra, at det er noget med at I prøver at blive gravide. Men tænker, at der jo skal en del "detektiv -arbejde" til for at man gidder gå rundt på andres profiler osv, for at tjekke om de prøver at få et barn.

PB: Pjojekt baby

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

PB: Pjojekt baby

Hov projekt baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.