Søger lejlighed i Frederikssund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

PernilleB

Hej. Vores lille familie søger nye græsgange... Og vi har fået frederikssund anbefalet. Har du eller kender du nogle som har en ledig lejlighedpå min, 3 vær. evt et hus? max 7000,-. Der skal helst være lukket garage. Det skal være 100 % fuktionelt. Tæt på by og instidusion. Skriv hvis du kender til noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Camilla1980

Har du kigget på boligportalen?

Der er tit boliger i frederiksund til billige penge

Anmeld

8. februar 2011

PernilleB

Camilla1980 skriver:

Har du kigget på boligportalen?

Der er tit boliger i frederiksund til billige penge

Nej, det er der desværre ik...

Anmeld

8. februar 2011

Camilla1980

Kom til at tænke på der er osse DBA og lejebolig.dk.

Er det ikke billiger at bo i Gribskov kommune ind i Frederiksund. Kom bare lige til at tænke på du søgte bolig i Gribskov kommune sidst. Er bare nysgerrige

Anmeld

8. februar 2011

PernilleB

Camilla1980 skriver:

Kom til at tænke på der er osse DBA og lejebolig.dk.

Er det ikke billiger at bo i Gribskov kommune ind i Frederiksund. Kom bare lige til at tænke på du søgte bolig i Gribskov kommune sidst. Er bare nysgerrige

nej det er desværre ikk billigt a bo i gribskov... men vil helst undgå a flytte min datter fra vs... men det er rigtig billigt i frederikssund, men min kæreste vil ikk kører så langt mht arbejde... øv, men VIL dertil..!!

Anmeld

8. februar 2011

Camilla1980

Hehe, Typisk Mænd

Så må du bare igang med prokejet overtale, og fortæl ham hvor godt det er

Nu er jeg ikke så godt kendt i Nord Sj. Men ligger Frederiksund ikke langt væk fra Gilleleje?

Anmeld

8. februar 2011

Bellinda89

PernilleB skriver:

Hej. Vores lille familie søger nye græsgange... Og vi har fået frederikssund anbefalet. Har du eller kender du nogle som har en ledig lejlighedpå min, 3 vær. evt et hus? max 7000,-. Der skal helst være lukket garage. Det skal være 100 % fuktionelt. Tæt på by og instidusion. Skriv hvis du kender til noget...

Er i medlem i nogle af bolig selvskaberne..

Vi har lige fået en igennem KAB.!

Men ellers hold øje med , lejebolig , dba , & boligportal hver dag. Der er nye hver dag & tit også i Frederikssund

Anmeld

8. februar 2011

PernilleB

CelinasMommy skriver:

Er i medlem i nogle af bolig selvskaberne..

Vi har lige fået en igennem KAB.!

Men ellers hold øje med , lejebolig , dba , & boligportal hver dag. Der er nye hver dag & tit også i Frederikssund

hvor længe stod i skrevet op..???

Anmeld

8. februar 2011

Bellinda89

PernilleB skriver:

hvor længe stod i skrevet op..???

Altså vi har været skrevet op i nogle år..

Men de har løbende lejligheder derinde der bare kræver : Først til mølle.. Dog kræver det man selvfølgelig er skrevet op

Anmeld

8. februar 2011

Nemesis

Hvad med Frederiksværk?? Det er jo slet ikke lant fra Frederikssund men heller ikke så langt fra Græsted.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.