Varm hjemmelavet middagsmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. september 2008

Miamaja

Mente nu FROKOST men kan ikke rette overskriften:S Laver I andre det til jeres guldklumper?

Det gør jeg som regel altid da jeg er hjemmegående mama(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

lonemus

Nej, vi får aldrig varm mad til middag/frokost. Vi får det ca. hver 2. dag til aften.

Lone

Anmeld

25. september 2008

eliasogmor

hej hej hva laver du så det blir varieret.....knus

Anmeld

25. september 2008

MorCamilla

Jeg laver heller ikke varm mad til middag, men det gør vores dagpleje hver fredag... :) Og vi får også ind i mellem varm mad til middag i weekenderne...

Anmeld

25. september 2008

Miamaja

eliasogmor skriver:

ja... nu laver jeg en del supper..grønsagssupper og blender grønsagerne (gulerodssuppe,hvidkålssuppe,kartoffelsuppe og hyldebærsuppe fra haven;). igår var det varme fiskefrikadeller . pasta retter af forskellig slags(tomatsauce, kødsauce, tunfisk m grøntsager,ostesauce)

og hvis jeg lige skal lave det hurtigt. en kogt kartoffel i bidder med smør på og kogte grøntsager:P

Anmeld

25. september 2008

Miamaja

eliasogmor skriver:

Og så laver jeg gerne rugboller m. revet gulerødder, havreboller eller hvedebygboller til.. det er guf:)

Anmeld

25. september 2008

pipsen

mums kommer du ikke lige på besøg i vores køkken her om en times tid ville passe super? :D

Anmeld

25. september 2008

twinboys

Hos mig får vi forskelligt..Jeg er dagplejer...

rugbrød med grønt frugt og mælk

lune retter og rugbrød frugt grønt og mælk

Varm mad med grøn frugt og mælk

Grød med frugt og mælk

Ikke nogen faste dage men dette her fås på en uge...

Når vi 1 gang i ugen er i legestue ja så er det lettest at have rugbrød, frugt grønt og mælk med... Ja hvis vi ikke laver fælles mad...

Idag stod den frikadeller med pasta og grønt

Imorgen står den på pitabrød med fyld...

Majbritt(H)

Anmeld

25. september 2008

eliasogmor

okay lyder godt.....

Anmeld

25. september 2008

BellaT

Ja, jeg laver lune retter ind imellem. Laver ikke sådan noget middagsmad med sovs og kød og kartofler, men mere sådan noget frokostagtigt. Og sundt selvfølgelig.
Lidt eksempler: pandekage med fyld, hjemmelavet pizza, pasta med tomatsauce, pastasalat, forskellige kogte grøntsager, ris med grøntsager og kylling, hjemmebagte grovboller og lignende. Enkelte dage serveres der også øllebrød med frugtmos.
Har ikke faste dage med lune retter.

Hov, jeg er forresten også dagplejer.:) Med 2 børn som snorker i vognene nu. I det dejlige, men lidt kølige vejr.

Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.