Elias' dåbskager ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Manakauapo

Wow! Hvor er de flotte!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

ChatH

Elias<3 skriver:

Ja, sikke et arbejde ...

Jeg lavede Elias' dåbskager helt uden hjælp, og så var det kun 2. gang jeg sprang ud i fondantkager .. !!

De alle indeholder det samme : Mørk chokolademousse med appelsinsaft, hvid chokolademousse med appelsinsaft, hindbærmousse med citron og flødeskum med blåbær.. Smurt op med smørcreme med congac og alm. MMF ..

Der går HELT SIKKERT laaaaang tid før jeg laver kager igen, men hold da op de smagte mums !

Hvor er de bare fine, hvordan lavede du smørcreme med cognac??

Anmeld

9. februar 2011

Swerg

Chatarina skriver:

Hvor er de bare fine, hvordan lavede du smørcreme med cognac??

Jamen tak !

Det er bare blødt smør ned i køkkenmaskinen med en sjat congac og så flormelis, indtil den har en god, blød konsistens

Anmeld

9. februar 2011

Swerg

Mai-pigen skriver:

Var også rigtig fedt og dejligt.. Og er helt vildt underligt at man nu er fru....  Jeg sys han klarede det ok, han små pylrede lidt, men det var også længe da der udover gudstjeneste, kom en ekstra ½ time iveni pga vielsen... Hvad med Elias, klarede han det godt??

Jeg har oprettet en tråd med billeder af kagen, men vil da også gerne vise den her..

Flot arbejde !!! Hvad var der indeni ? Uhmm .. bliver jo helt lækkersulten

Jeg ville også gerne være en fru, men kæresten vil sku ikke giftes.. øv bøv .. Men man kan jo heller ikke få det hele

Dejligt at han klarede det, uden at blive alt forvirret .. Jamen Elias klarede det rigtig flot, og lige efter han ''fik vand på hovedet'' faldt han i søvn Desværre blev han utrolig forvirret senere på aftenen da folk kom i forsamlingshuset, så farmor og farfar måtte tage ham med hjem kl 22 .. Det var så synd for ham

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

Elias<3 skriver:

Ja, sikke et arbejde ...

Jeg lavede Elias' dåbskager helt uden hjælp, og så var det kun 2. gang jeg sprang ud i fondantkager .. !!

De alle indeholder det samme : Mørk chokolademousse med appelsinsaft, hvid chokolademousse med appelsinsaft, hindbærmousse med citron og flødeskum med blåbær.. Smurt op med smørcreme med congac og alm. MMF ..

Der går HELT SIKKERT laaaaang tid før jeg laver kager igen, men hold da op de smagte mums !

Hvor er de fine og lyder bare mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.