1. rigtige mens efter fødsel... hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe varede jeres 1. mens efter fødslen??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

675 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle!

Håber I kan hjælpe med lige, at få afklaret om jeg bare er den eneste, der har det sådan her lige nu.

Fødte verdens lækreste pige i juni 2010 og have en lille snert af mens. i sept, der varede en tre dage. Okt + nov + dec har jeg ikke haft mens, men så her i januar startede det igen med brunlig blødning i ca 10- 14 dage... derefter aftog det... nu er det så kommet igen som alm mens. blødning frisk blod (nice)

Jeg startede op med minipiller, da jeg havde været til 8 ugers us.

Hvor længe varede jeres første rigtige mens efter fødslen???

Har i oplevet noget lign??

Har desuden haft mens smerter (plejer jeg ikke at ha)... men tænker lidt om de minipiller ikke er kraftige nok til mig... Hmm. Der er sku helt kuk i det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

B&J

der er jo forskeld på om man ammer eller ikke ammer..

men jeg ammede ikke og 1 månede efter fik jeg min mens og den varede i en uge

Anmeld

7. februar 2011

Dansker i England

Min første mens efter fødsel varede i de sædvanlige 6 dage og kom en ca måned efter fødslen. Hvis du er bange for, at alt ikke er, som det skal være, synes jeg, du skal tale med enten din sp eller din læge om det

Anmeld

7. februar 2011

Talbutikken

Efter første fødsel kom min første rigtigt mens da min datter 6 mdr. (ammede til hun var 2½ måned)

Efter anden fødsel kom den da min søn var 8 mdr. og her ammede jeg stadigvæk.

Begge gange har mens varet ca. 7 dage.

Anmeld

7. februar 2011

Christine

Jeg ammede og jeg fik først mens. 15 måneder efter fødsel (som var AKS hvis det har nogen betydning). Det var faktisk rigtigt dejligt at være fri for det så længe! Min første mens. da de 15 måneder var gået, var helt normal i styrke og varighed.
Jeg har dog fået at vide af min læge at minipiller godt kan rode godt og grundigt i cyklus og give blødninger sådan lidt spontant frem for en egentlig cyklus og har hørt det samme fra veninder der har benyttet minipiller. Så tror desværre bare de kan lave kuk i det

Anmeld

8. februar 2011

NoName

min førsten mens fik jeg 5mdr efter fødsel den varede ca 13-14 dage og da jeg fik mens forsvandt mælken faktisk fra den ene dag til den anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.