Pottetræning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Lærke & Lucas

Hey.

Ville lige hører hvornår i begyndte og præsentere jeres børn for en potte og hvordan?

Hilsen Britt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

<3mineguldklumper<3

hej

min søn har aldrig brugt potte han startede på wc`et med et børne sæde da han ca. var 2 1/2 år gammel

Knuss nutte

Anmeld

9. februar 2011

spj

Mine forældre satte mig på potte da jeg var 1/2 år og der kunne jeg både det ene og det andet på potten

Anmeld

9. februar 2011

Mi

Når de har vist interesse for det. De store sad på potte flere gange om dagen fra de fyldte et år. De blev renlige den måned de fyldte to år. Maja sidder ind i mellem på potte. Hun er lige over 2 år, men hun har ikke rigtig gidet før og viser ikke tegn på at skulle af med bleen.

Eller det vil sige hun faktisk kan gå lang tid uden at være våd, det virker lidt som om hun er begyndt at tisse i større portioner i stedet og hun vil helst ikke have ble på. Omvendt kan hun rende rundt med lort i bleen og vil ikke skiftes, så  vi må vist vente til sommer med at prøve at tage bleen af hende.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. februar 2011

Lærke & Lucas

Tak for jeres svar. Tror hellere jeg må få købt en potte til Lærke, så vi kan begynde og øve..

Anmeld

10. februar 2011

muzen

Lærke 2009 skriver:

Tak for jeres svar. Tror hellere jeg må få købt en potte til Lærke, så vi kan begynde og øve..

ja og der er tilbud i bilka til 30 kr :-) skal nemlig selv afsted for vi har godt nok sådan et toliet sæde men mikkel vil ikke sidder der. og han bliver ved med at sige falder ned!!!

så nu prøver vi med en potte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.