Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har vi lige fået to ud af tre eksamensresultater - og al det seriøst hårde arbejde, jeg lavede mellem jul og nytår og hele den første halvdel af januar har vist sit værd!! Vi fik jo 10 for semesterprojektet - og nu har jeg lige høstet et 10-tal i Business Intelligence og et 12-tal i organisations- og ledelsesformer...
Jeg er simpelthen bare KNALDHAMRENDE GLAD I LÅGET lige nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TILLYKKE!!!
idamaria83 skriver: Så har vi lige fået to ud af tre eksamensresultater - og al det seriøst hårde arbejde, jeg lavede mellem jul og nytår og hele den første halvdel af januar har vist sit værd!! Vi fik jo 10 for semesterprojektet - og nu har jeg lige høstet et 10-tal i Business Intelligence og et 12-tal i organisations- og ledelsesformer... Jeg er simpelthen bare KNALDHAMRENDE GLAD I LÅGET lige nu
Ja det gør det, kan man se Tillykke
TAK piger
Ih, hvor er du sej!
Tillykke med de gode resultater.
For saaa-da-manne, Ida. Det er dæln-dunse FLOTTE karakterer.Hold da op, hvor er det sejt gået!! Kæmpe stort tillykke.
Jeg er stolt af dig
Wheeeee...........................du er så SEJ. Ja, sådan en gang GULAG, kan sætte gang i karakterenes himmelflugt.
Stort tillykke skal lyde herfra.
Knus Mette
anna-jonas skriver: Wheeeee...........................du er så SEJ. Ja, sådan en gang GULAG, kan sætte gang i karakterenes himmelflugt. Stort tillykke skal lyde herfra. Knus Mette
TAK søde Mette men øhhh hvad mener du med gulag?
JustAnotherName skriver: For saaa-da-manne, Ida. Det er dæln-dunse FLOTTE karakterer.Hold da op, hvor er det sejt gået!! Kæmpe stort tillykke. Jeg er stolt af dig
Taaaark søde Katrine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128